Sastajanje vrhunskih predstavnika cjelokupne komunikacione branše ove godine će biti obilježeno izlaganjima mnogobrojnih poznatih referenata svjetske klase, pored njih i 23-godišnjeg Muhameda Mešića iz Tuzle, mladića koji tečno govori preko 30 stranih jezika i koji je predavao na 15 univerziteta.
Ovogodišnji Euroforum će se isključivo baviti pitanjem povezivanja sa jugoistočnom Evropom. Odabrani stručnjaci zemalja učesnica će držati predavanja i workshopove o temi "Komunikacija, biznis i kreativnost“.
Kraj Euroforuma obilježit će predavanje provokantnog američkog dizajnera Mirka Ilića, koji je rođen u BiH. On će, oslanjajući se na svoju publikaciju "The Design of Dissent“, govoriti o društvenoj odgovornosti i socijalnoj ulozi dizajnera. Za Ilića dizajn je veoma specifičan medij za izražavanje mišljenja, koji ujedno može imati veliki uticaj na promjenu društvenih stereotipa. "Dizajner nikada nije samo dizajner slova – nego i mišljenja“, smatra Ilić.
Tako svaki oblik diskriminacije ili nekih drugih negativnih pojava u društvu za njega predstavlja neiscrpan izvor inspiracije, a veoma se zalaže da njegovi kritički stavovi dopru i do stanovništva. Stoga ne oklijeva da čvrsto stane iza svojih izjava, "jer ako nikada od sebe ne napraviš budalu, nikada nećeš moći ući u historiju kao genije“.
Na skupu će riječ dobiti i drugi stručnjaci iz regiona: bh. dizajner Bojan Hadžihalilović, čija je agencija "Fabrika“ poznata širom svijeta; Suzana Kulaš, koja je osnovala jednu od najprestižnijih agencija krativnosti u Hrvatskoj ili na primjer Nastja Mulej, predstavnica prve i do sada jedine regionalne reklamne mreže, osnovane u Beogradu.