Austrijska naftna kompanija OMV jučer je objavila saopćenje u kojem navode da je, u skladu s njihovom strategijom, u razmatranju prodaja maloprodajnog i komercijalnog poslovanja u Hrvatskoj (OMV Hrvatska d.o.o) i Bosni i Hercegovini (OMV BH d.o.o), što bi uključivalo potpuno povlačenje s oba tržišta.
Hrvatska i Bosna i Hercegovina, kako je navedeno, optimalno se ne uklapaju u OMV-ov lanac opskrbe i stoga se sada ispituju opcije za prodaju tih dviju podružnica.
OMV-ova strategija je fokusirati i pojednostaviti portfelj. U tom kontekstu, krajem novembra OMV-ova podružnica u Turskoj, OMV Petrol Ofisi, već je prodala 52 posto udjela u kiparskoj maloprodajnoj kompaniji Kibris Türk Petrolleri Limited Sirketi.
U Bosni i Hercegovini, OMV je aktivan u maloprodaji i komercijalnom poslovanju od 2001. i ima tržišni udio od oko osam posto i 28 benzinskih stanica.
OMV je u maloprodaji i komercijalnom poslovanju u Hrvatskoj aktivan od 1992. Sa 63 benzinske stanice, ima oko 13 postotni tržišni udio.