I oblačenje u skladu s propisima
0

Oko 300 'brand policajaca' će štititi prava sponzora OI u Londonu

Klix.ba
Svima je dobro poznato da se organizatori Olimpijskih igara u Londonu muče da pronađu dovoljan broj zaštitara koji će učesnicima i posjetiocima garantirati sigurnost. No, takvih problema nemaju sa policajcima koji će kontrolirati da li se poštuju prava najvećih sponzora Olimpijskih igara.

Na ulicama Londona uskoro će se naći blizu 300 "brand policajaca" koji bi se trebali pobrinuti da se ne zloupotrebljavaju prava najvećih sponzora Igara među kojima su Coca-Cola, McDonald's, General Electric, Adidas, Dow Chemical, Procter&Gamble...

Policajci će voditi računa da niko osim sponozora ne koristi logo Olimpijskih igara, pet olimpijskih prstenova, zatim riječi kao što su "igre", "zlato", "srebro", "2012", "bronza" ili "medalja" u istoj rečenici. Protiv onih koji se ogluše o ove propise bit će podizane sudske tužbe s novčanim kaznama u iznosu od 30.000 dolara, a dozvolu da sebe povezuju s Olimpijskim igrama dobile su 42 kompanije.

Vlasnici barova i pubova na tablama na ulici na kojima reklamiraju televizijske prijenose uživo, neće se smjeti pozivati na brandove piva ili drugih proizvođača pića koji nisu obuhvaćeni marketinškim sporazumima koji se odnose na oglašavanje tokom Olimpijskih igara. Također su ugostitelji i restorani upozoreni da ne smiju oglašavati jela za koja bi se moglo protumačiti da imaju neku vezu sa sportskim događajima u Londonu.

Tako 800 prodavača hrane neće smjeti posluživati pomfrit, kako ne bi bila povrijeđena prava koja je osigurao najpoznatiji lanac fast food hrane McDonald's.

Pravila su toliko stroga da će navodno biti kažnjavani i oni koji budu postavljali lične fotografije sa Olimpijskih igara na društvenim mrežama na Facebooku, a "brand policajci" će čak moći govoriti ljudima koju odjeću smiju ili ne smiju nositi, kako bi osigurali da posjetioci ne nose odjeću sa komercijalnim porukama.

Stroga pravila koja trebaju zaštititi oglašivače, koji su Igre finansirali sa 2,2 milijarde dolara, podržana su zakonom pod imenom "London Olympic Act 2006", koji je donio parlament.

Britanski premijer James Cameron se našao na udaru kritika zbog drakonskih mjera, kojima se pravda pohlepa, a da neće sve ići kako su planirali organizatori i sponozori pobrinula se grupa uličnih umjetnika.

Oni su pokrenuli najveću subverzivnu kampanju u historiji Velike Britanije pod nazivom Brandalism. Umjetnici namjeravaju vratiti stari izgled krajolika, a njihovi radovi se mogu vidjeti u Londonu, Manchesteru, Leedsu, Birminghamu i Bristolu.

Neke od radova pogledajte u fotogaleriji.