{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Novi uspjesi Violete na domaćem i inostranom tržištu

S
14.3.2007. u 11:48
0
0
Novi uspjesi Violete na domaćem i inostranom tržištu
0
Novi uspjesi Violete na domaćem i inostranom tržištu
Tvornica higijenskih proizvoda Violeta, prva i jedina tvornica ove vrste u Bosni i Hercegovini, nastavlja bilježiti značajne poslovne uspjehe kako u Bosni i Hercegovini, tako i u inostranstvu. Smanjen je uvoz dječijih pelena u BiH za oko 30%, a Violeta je u Hrvatskoj na visokoj poziciji u prodaji higijenskih proizvoda.
Popunjavanje tržišta domaćim proizvodima, dovelo je do smanjenja uvoza pelena iz susjednih, evropskih i svjetskih država na tržište Bosne i Hercegovine za oko 30%, koliki je i tržišni udio Violeta pelena. Ovo potvrđuju podaci iz Vanjskotrgovinske komore BiH.

Udio drugih higijenskih proizvoda Violete na tržištu BiH kreće se od 35 do 55 % i u zadnjih nekoliko godina je u konstantnom blagom rastu, što bitno utiče na smanjenje uvoza higijenskih proizvoda iz inostranstva.

Violeta je povećala i izvoz svojih higijenskih proizvoda u 2006. godini, u odnosu na prethodnu godinu, za oko 60 %.

„Domaći proizvođači su najjača snaga jedne države te se poticajnim odnosom prema njima, kao što su npr. smanjenje cijene energije za proizvodnju ili stimulacija novih radnih mjesta, može poboljšati uvozno-izvozni deficit“, izjavio je Petar Ćorluka, predsjednik Uprave Violete.

Na tržištima zemalja u regionu, Violeta postiže veoma značajne uspjehe. U Hrvatskoj se pozicionirala među prvih pet robnih marki na tržištu higijenskih proizvoda. Udio prodaje u nekim prodajnim lancima u Hrvatskoj prelazi 20% .

Uspjesima Violete i dobrim rezultatima, uveliko doprinosi i stalno ulaganje u tehnologiju i razvoj, novih, modernih i kvalitetnih proizvoda.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: