{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Novi proizvod - Intesa Sanpaolo Uno depozit

S
14.9.2009. u 09:29
0
6
Novi proizvod - Intesa Sanpaolo Uno depozit
0
Novi proizvod - Intesa Sanpaolo Uno depozit
U okviru velike internacionalne marketinške kampanje Grupe Intesa Sanpaolo danas je započela promocija novog proizvoda za osigurane depozite pod nazivom "Intesa Sanpaolo Uno". Ovaj novi proizvod obezbjeđuje klijentima koji u Intesa Sanpaolo Banci d.d. BiH oroče svoje depozite na jednu godinu, kamatu od 4,5 % godišnje i direktnu garanciju međunarodne bankarske Grupe Intesa Sanpaolo na cijelu uplaćenu sumu sa pripadajućim kamatama.
Ova nova marketinška kampanja vodi se u državama u kojima je Grupa Intesa Sanpaolo prisutna kroz svoju mrežu banaka, u kojima se obavljaju poslovi sa stanovništvom i pravnim licima.

Promotivni materijal (TV i print oglasi) kreiran za ovu kampanju govori o stabilnim odnosima, koje protagoniste povezuje apsolutnim povjerenjem, kao univerzalnim simbolom sigurnosti. U TV spotu vidimo malog dječaka koji skače u naručje oca, baletane koji plešu na krovu, inžinjere koji pale svjetla na neboderu, sportiste koji igraju vaterpolo, majku koja hrani djevojčicu i izvođače na trapezu – portreti koji iskazuju krajnje uzajamno razumijevanje između partnera. Intenzivan proces koji obilježava stabilnost i uzajamno povjerenje se sklapa unutar jedne poslovnice Intesa Sanpaolo Banke.

Osnovni motiv kampanje je "Otkrijte budućnost izgrađenu na povjerenju" i "Stabilni odnosi se zasnivaju na povjerenju".

Poruka ima dvojaku prirodu: prva institucionalna faza je kreirana da naglasi pripadnost Banke članice Grupi i da komunicira vrijednost povjerenja; druga faza, koja je upravo započela, je više fokusirana na promociju proizvoda, zasnovana na posebnim potrebama svake od zemalja za lansiranjem depozitarnih proizvoda ili podrške za njih.

Kampanja je realizovana od strane Saatchi&Saatchi i producirana od strane Bedeschi Film. Film potpisuje Giovanni Bedeschi, a Matthias Heitmann printani dio kampanje. Urednik fotografije je Jean Paul Seresin, koju prati muzika maestra Maura Pagani.

Grupa Intesa Sanpaolo je prisutna u istočnoj i centralnoj Evropi i Mediteranskom bazenu zahvaljujući više od 1900 podružnica i 8,5 milion klijenata banaka subsidijara koje djeluju u sektorima stanovništva i pravnih lica u 13 zemalja: Albanija (Intesa Sanpaolo Bank Albania), Bosna i Hercegovina (Intesa Sanpaolo Banka Bosna i Hercegovina), Hrvatska ((Privredna Banka Zagreb), Egipat (Bank of Alexandria), Ruska Federacija (KMB Bank)), Grčka (poslovnice Intesa Sanpaolo Bank Albania u Atini i Solunu), Republika Češka (poslovnica VUB Banke u Pragu), Rumunija (Intesa Sanpaolo Bank Romania), Srbija (Banca Intesa Beograd), Slovačka (VUB Banka), Slovenija (Banka Koper), Ukraina (Pravex-Bank) i Mađarska(CIB Bank).

Grupa Intesa Sanpaolo ima i međunarodnu mrežu specijaliziranu za pružanje usluga za korporativne klijente u 34 države, posebno u Mediteranskom bazenu i područjima gdje je zabilježena najveća poslovna aktivnost talijanskih kompanija, kao što su SAD, Kina i Indija.

Na području Bosne i Hercegovine Intesa Sanpaolo Banka d.d. BiH ima mrežu od 47 poslovnica. u kojima pruža sve vrste bankarskih usluga fizičkim i pravnim licima.

Web: www.intesasanpaolobanka.ba

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: