Virtualni dan karijera i znanja održava se već treću godinu te privlači stotine hiljada posjetilaca, kao i veliku pažnju medija. Prošlogodišnji sajam zabilježio je više od 170.000 posjeta za vrijeme trajanja, ne samo iz regije, već i iz 89 drugih zemalja, a pratila ga je medijska kampanja u vrijednosti od 250.000 eura.
Poslodavci i edukativne ustanove i ove godine imaju priliku da se predstave i regrutuju najbolje kandidate, odnosno privuku nove polaznike iz BiH i regije. Pri tome će koristiti savremeni izložbeni prostor u 3D formatu te multimedijalne prezentacije svojih kompanija i edukativnih programa. Učesnici sajma ostvaruju direktnu komunikaciju sa potencijalnim kandidatima/polaznicima putem chata. Za njhov brending izuzteno je važna i ekskluzivna medijska kampanja koja će i ove godine uključiti najznačajnije medije u regiji.
Važnost ovog sajma za poslodavce i edukativne ustanove, ali i za osobe koje traže posao ili edukaciju, najbolje se ogleda u činjenici da se regionalno tržište rada i edukacije ujedinjuje u virtualnom prostoru koji ne poznaje teritorijalne barijere, a snažan poticaj daje se mobilnosti radne snage u tri susjedne zemlje.
Kompanije ili edukativne ustanove koje budu učestvovale na sajmu ostvaruju i niz drugih pogodnosti kao što su niži troškovi učešća u odnosu na klasične sajmove i efikasnost jer na online sajmu učesnici ne moraju fizički prisustvovati kao na klasičnom sajmu, čime kvalitetnije raspoređuju svoje vrijeme i radne obaveze.
Kompanije i edukativne ustanove mogu se prijaviti do 5. oktobra 2012. a više informacija o sajmu i vrstama virtualnih štandova mogu pronaći na Posao.ba.