U istom periodu ostvaren je, međutim, snažan organski rast prodaja od 6,4 posto, čime je nastavljen trend iz 2010.
Na tržištu Južne i Sjeverne Amerike Nestle je u prva tri ovogodišnja mjeseca ostvario organski rast od 4,3 posto, u Evropi od 3,9, a u Aziji od čak 13,8 posto.
Paul Bulke, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je da se "nastavlja investiranje u budućnost", posebno u oblast istraživanja i razvoja, kao i marketinga koji je okrenut potrošačima.
U 2011. godini izazov će predstavljati očuvanje visokog kvaliteta proizvoda i pristupačne cijene, a istovremeno sprovođenje tekućeg programa štednje, tvrdi Bulke.
Bulke je izrazio uverenje da će biti ostvareni planirani rezultati za ovu godinu.
Predsjednik upravnog odbora "Nestle Adriatic", Marko Travalja je istakao da je i u ovom regionu u prvom kvartalu ostvaren odličan poslovni rezultat.
Uprkos posljedicama krize, koje se u regionu još osjećaju, "Nestle Adriatic" je ostvario rast obima prodaje za čak 26 posto.