U prvom kvartalu
0

Nestle zabilježio organski rast prodaje od 6,4 posto

FENA
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Švajcarski gigant iz sektora hrane i pića, kompanija Nestle je u prvom ovogodišnjem kvartalu ostvarila vrijednost prodaja od 20,26 milijardi franaka (CHF), što je za više od devet posto manje nego u istom periodu 2010., za šta se okrivljuje jačanje CHF u odnosu na američki dolar.

U istom periodu ostvaren je, međutim, snažan organski rast prodaja od 6,4 posto, čime je nastavljen trend iz 2010.

Na tržištu Južne i Sjeverne Amerike Nestle je u prva tri ovogodišnja mjeseca ostvario organski rast od 4,3 posto, u Evropi od 3,9, a u Aziji od čak 13,8 posto.

Paul Bulke, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je da se "nastavlja investiranje u budućnost", posebno u oblast istraživanja i razvoja, kao i marketinga koji je okrenut potrošačima.

U 2011. godini izazov će predstavljati očuvanje visokog kvaliteta proizvoda i pristupačne cijene, a istovremeno sprovođenje tekućeg programa štednje, tvrdi Bulke.

Bulke je izrazio uverenje da će biti ostvareni planirani rezultati za ovu godinu.

Predsjednik upravnog odbora "Nestle Adriatic", Marko Travalja je istakao da je i u ovom regionu u prvom kvartalu ostvaren odličan poslovni rezultat.

Uprkos posljedicama krize, koje se u regionu još osjećaju, "Nestle Adriatic" je ostvario rast obima prodaje za čak 26 posto.