{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nakon upozorenja revizora u Fondu PIO RS-a štede

F
17.3.2012. u 02:18
0
0
Nakon upozorenja revizora u Fondu PIO RS-a štede
0
Nakon upozorenja revizora u Fondu PIO RS-a štede
Nakon što je Glavna služba za reviziju javnog sektora upozorila da Fond penzijsko-invalidskog osiguranja RS-a (PIO RS), i pored više od 100 miliona akumuliranog deficita, nije imao adekvatne mjere štednje, iz te institucije je saopćeno da se sada situacija promijenila.
U posljednjih šest mjeseci ostvarili su uštede od 400.000 KM i to smanjenjem materijalnih i režijskih troškova u poslovanju Fonda.

Značajne uštete ostvarene su, navode, i pored zabilježenog rasta cijena goriva, električne energije, komunalnih i telefonskih usluga, te drugih troškova.

"Troškovi komunikacionih usluga (telefonske i poštanske usluge) smanjene su za 75.000 KM, kancelarijskog materijala i tonera za 70.000 KM, reprezentacije za 43.000 KM, te ostali troškovi za 50.000 KM", navodi se u saopćenju ovog fonda i najavljuju dalje uštede.

Revizori su nedavno upozorili da su u Fondu PIORS-a, za vrijeme ranijeg rukovodstva, samo troškovi materijala i usluga u 2010. godini iznosili 13.746.781 KM i veći su za 32 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Na putne troškove potrošeno je 107.027 KM, troškove energije 376.626 KM, troškove komunalnih i komunikacionih usluga 1.299.983 KM, nabavku materijala 490.443 KM, troškove usluga prijevoza i goriva 101.149 KM, zakup imovine i opreme 131.689 KM, troškove tekućeg održavanja 95.352 KM, troškove osiguranja, bankarske usluge i usluge platnog prometa 48.838 KM i ugovorene usluge 11.095.674 KM.

Troškovi ugovorenih usluga u 2010. godini, imali su najveće povećanje u odnosu na prethodnu godinu i iznosili su 38 posto više od plana, što je uglavnom posljedica evidentiranih troškova po sudskim sporovima, a odnosi se na izgubljeni sudski spor sa Poštanskom štedionicom Banja Luka, koji iznosi 3.783.947 KM.

Revizori su posebno ukazali da troškovi usluga reprezentacije u 2010. godini nisu bili pod dovoljnom kontrolom, jer su pojedini evidentirani na osnovu nedovoljno jasne dokumentacije, tj. nije dokumentovao povodom čega su i kome pružene usluge.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: