biznis
0

Nagrađen najbolje izrađen marketing plan Doncafé proizvoda

Sarajevo-x.com / Doncafé
Danas je na Fakultetu za poslovni inženjering i menadžment Banja Luka održana prezentacija najboljih studentskih radova na temu izrade marketing plana za proizvode kompanije za proizvodnju i preradu kafe Doncafé International d.o.o. Sarajevo.

Naime, tokom zimskog semestra studenti druge godine ovog fakulteta su učestvovali u takmičenju izrade najboljeg marketing plana na temu: “Lansiranje Doncafé Instant kafe“ na tržištu BiH. Podijeljeni u grupe od po šest članova, studenti su svoje radove predstavili pred punim amfiteatrom Fakulteta i žirijem kojeg su činili g. Igor Dodig, asistent na predmetu Marketing, g. Dragan Rujević, Managing Director agencije New Moment – New Ideas BiH i marketing direktor u kompaniji Doncafé Aleksandra Bera.

Prva nagrada u iznosu od 300 KM zasluženo je pripala grupi IMPRESSIO koja je svojom kreativnošću i domišljatošću nadmašila ostale takmičare i tako zadovoljila strogo postavljene kriterije žirija.

Drugo mjesto i novčanu nagradu u vrijednosti od 200 KM osvojila je grupa SPRING, dok je treće mjesto i nagrada u iznosu od 100 KM pripalo članovima grupe JSM. Osim novčanih nagrada, svim članovima nagrađenih grupa uručeni su i mnogobrojni vrijedni proizvodi kompanije Doncafé -a.

Ovom prilikom, g. Zoran Miljuš, direktor Doncafé International d.o.o. izjavio je slijedeće: „Velika nam je čast što su studenti ovog fakulteta prepoznali Doncafé kao bosanskohercegovačku kompaniju, koja inovativnim marketinškim pristupom nastoji uspješno plasirati svoje proizvode na domaće tržište. Izuzetno nam je drago što su mlade i ambiciozne osobe uzele učešća u ovom takmičenju, a današnja prezentacija kreativnih ideja samo potvrđuje činjenicu da se u ovoj zemlji krije veliki mladi potencijal koji se ne smije ispustiti iz ruku.“

Kroz proizvodnju, prodaju i distribuciju kafe, Doncafé International d.o.o. teži zadovoljiti potrebe i zahtjeve tržišta za sigurnim i kvalitetnim proizvodima, na taj način radeći na poboljšanju kvaliteta života svojih kupaca i potrošača. Ove ciljeve Doncafè nastoji postići kontinuiranim unaprjeđenjem poslovnih procesa, istraživanjem potreba potrošača i usmjerenjem svih resursa kompanije u smjeru zadovoljavanja potreba i želja kupaca.