{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mobilno oglašavanje - koliko regija zaostaje?

31.10.2014. u 16:37
0
0
Mobilno oglašavanje - koliko regija zaostaje?
0
Mobilno oglašavanje u zapadnoj Evropi trenutno čini otprilike trećinu svih digitalnih investicija, dok su u SAD-u ti brojevi još i veći, s daleko najvećim trendom rasta od svih načina oglašavanja. Samo u Evropi u 2013. mobilno oglašavanje zabilježilo je rast od čak 123 posto.


Prema definiciji, mobilno oglašavanje podrazumijeva oglašavanje roba i usluga korisnicima mobilnih uređaja i pametnih telefona.

Zvuči jednostavno, i logično je za pretpostaviti da u kontekstu današnjeg vremena i tehnološki osviještenog potrošača ovaj vid oglašavanja ostvaruje visok rast u vidu investicija i inovativnih strategija oglašavanja. Globalno, to je zaista tako.

No, iznenađujuće velik broj robnih marki – domaćih i internacionalnih – na ovim prostorima JI Evrope još uvijek svoju komunikaciju s potrošačima ni na koji način nije prilagodilo mobilnim platformama. Realno je reći da izostanak ove prilagodbe oglašivača na promijenjene navike potrošača u tom smislu posve sigurno znači i smanjenje učinkovitosti njihove komunikacije, te da u mobilnom oglašavanju leži veliki potencijal.

Ovo je samo detalj šire slike na koju želimo ukazati marketinškim liderima u regiji.

S tom namjerom ClickAttack i OMD organiziraju MAD konferenciju– prvu regionalnu konferenciju o mobilnom oglašavanju. Organizatori na konferenciju dovode vrhunske stručnjake s iskustvom i znanjima stečenima na tržištima zapadne Evrope koji će mobilno oglašavanje pokušati približiti marketinškim stručnjacima s ovih prostora, podijeliti s njima iskustvo iz prakse te demonstrirati na licu mjesta veliki potencijal koji ovaj tip oglašavanja ima u ostvarivanju kvalitetnog kontakta s potrošačima.

Teme konferencije bit će, između ostaloga:

- Šta nam to drugačije nudi mobilno oglašavanje?
- Mobilno oglašavanje kao dio digitalne marketinške strategije
- Mobilni marketinški miks
- Primjeri iz prakse s iznimnim rezultatima
- Inovativne mobilne strategije
- Mobilno promišljanje brandova

Neki od predavača na konferenciji priznati su evropski autoriteti mobilnog oglašavanja:

IliccoElia, Headof Mobile, DigitasLBi, UK
JaschaSamadi, ManagingDirector / Founder, apprupt GMBH, Njemačka
MarkBrill, Strategist&Consultant for mobile, Brandemotivity, BCU Future Media, UK
ChrisMinas, Co-Founder&ManagingDirector, Nimbletank, UK
Alex Newman, Headof Mobile, OMD International, OMG EMEA, UK

Želite li postati dio dinamičnog svijeta mobilnog oglašavanja te saznati praktične načine kojima mobilno oglašavanje može pridonijeti i razvoju vašeg poslovanja, prijavite se i osigurajte svoju kotizaciju na www.madconf.com

O organizatorima:

ClickAttack je vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža koja na jednom mjestu spaja oglašivače, agencije, mobilne medije i developere. Uz mobilno oglašavanje, ClickAttack pruža uslugu izrade mobilnih rješenja (mobilnih aplikacija, mobilnih portala, dediciranih landing stranica, igara i mobilnih bannera) za svakoga ko to želi ili treba. Sjedište ClickAttacka nalazi se u Švicarskoj a djeluje u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Rumuniji te Nigeriji.

OMD je nagrađivana medijska agencija s globalnim sjedištem u New Yorku, te regionalnim sjedištima u Londonu, Singapuru i Miamiju. OMD širom svijeta zapošljava više od 8.000 medijskih stručnjaka u više od 30 specijaliziranih komunikacijskih disciplina, kroz 100 zemalja. U Hrvatskoj je OMD Media d.o.o. osnovan 2006. godine u potpunom vlasništvu Omnicom Media Grupa d.o.o. Svojom snažnom mrežom OMD uvodi nove usluge, nove mogućnosti i nove sustave koji otvaraju put za generiranje dodatnih vrijednosti u poslovanju naših klijenata.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: