{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mlin Ljubače danas u Bingu predstavio redizajniranu ambalažu brašna

22.12.2015. u 18:59
62
12
Mlin Ljubače danas u Bingu predstavio redizajniranu ambalažu brašna
62
Danas je Bingu u Tuzli predstavljenja redizajnirana ambalaža kompletnog asortimana brašna Mlina i pekare Ljubače, članice AS Grupacije.
Nermin Karić, direktor Mlina i pekare Ljubače istakao je da ovaj ovaj mlin izlazi na tržište sa proširenim asortimanom, podsjetivši da je do sada na tržištu bilo brašno tip 500 i 710, a sada je asortiman obogaćen finim brašnom tip 400, tzv. narodnim brašnom tip 850.

"Osim vrsta brašna, prepoznali smo potrebe građana za novim pakovanjima, pa ćemo imati pakovanja od 1 i 2 kg“, kazao je Karić

Za potrebe tržišta promijenjena je ambalaža, kako u pogledu dizajna, tako i u kilaži. Pored pakovanja od 5 i 25 kg, na tržištu će u ponudi kupcima biti i pakovanje od kilogram i dva kilograma.

Integralno brašno je jedinstveno na ovim prostorima, dodao je on.

Alma Lugavić, tehnolog Mlina i pekare Ljubače ocijenila je da je razlika proizvoda Mlina Ljubače što kontinuirano kontrolira i analizira pšenicu, do samog ulaza u proces proizvodnje.

Prilikom mljevenja pšenice nema ljudskog kontakta, proces je automatizovan i prati se preko softvera, te se automatski prebacuje do pakovanja, a i proces pakovanja je automatizovan, pojašnjava ona.

Pšenica se u ovom mlinu koristi iz BiH, Hrvatske, Srbije, te Mađarske.

Brašno tip 500 je brašno po kojem je ovaj brend prepoznatljiv, a proizvodi u mlinu koji je automatizovan, kontinuirano je nadgledan i kontroliran u vlastitim laboratorijama.

Proces proizvodnje teče od odabira sirovina, nakon čega se vrši čišćenje, preko niza mašina, od separatora, aspiratora, dok dođe do pranja pšenice i čišćenja. Prilikom procesa mljevenja odabira se tipizovano brašno, navodi Lugavić

Tatjana Paunoski, iz službe za odnose s javnošću kompanije Bingo podsjetila je da Bingo već duži niz godina sarađuje sa Mlinom Ljubače, a sada i kroz AS Grupaciju, te saradnju ocijenila više nego uspješnom.

"Danas imamo redizajniran, moderan i impresivan dizajn ambalaže brašna", smatra Paunoski.

Brašno mlina Ljubače je tradicionalno poznato na našim prostorima, ali dvije godine 2013. i 2014. - bilo je eksluzivno samo na policama Binga, dodaje ona.

Dugogodišnji korisnik brašna Mlina Ljubače, predstavnik firme Klas Srebrenik, Nedžad Glumčević iskazao je zadovoljstvo kvalitetom i cijenom ovog brašna.

Premijer TK, Bego Gutić iskoristio je priliku da se zahvali Bingu koji je podržao kampanju kantonalne vlade "Kupujmo domaće“, te podsjetio da ova kompanija podržava već duđi period domaće proizvode.

"Bingo je poodavno izašao iz osnovne djelatnosti - trgovine, već je postao proizvodna kompanija, ocijenio je Gutić.

Najsretnijim kupcima u Bingu su dodijeljene nagrade, po 25 kg brašna Mlina i pekare Ljubače.

Nova redizajnirana pakovanja će se naći na policama u prvom kvartalu naredne godine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: