{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ministar promoviše bh. proizvode u stranom trgovačkom lancu

20.4.2012. u 19:35
0
0
Ministar promoviše bh. proizvode u stranom trgovačkom lancu
0
Ministar promoviše bh. proizvode u stranom trgovačkom lancu
Osim što mu domaći poljoprivredni proizvođači redovno spočitavaju da novac za podsticaje proizvodnji ne raspoređuje, najblaže rečeno, na korektan način, sada će ministru Jerki Ivankoviću Lijanoviću zamjeriti, a neki su to već uradili, i domaći trgovci.
Ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva FBiH se našao u ulozi trgovca u reklamnoj kampanji koja ima za cilj podizanje svijesti kod domaćih potrošača o važnosti kupovine domaćih proizvoda, ali je već u startu napravio gaf, pa je domaće promovisao u stranom trgovačkom lancu.

Cijelu kampanju je pokrenula Federalna vlada i Ministarstvo na čijem je čelu glavni “glumac” u ovom spotu. TV spot je snimljen u Mercatoru. Naravno, riječ je o promociji domaćih proizvoda, a ne trgovaca, no ministar je mogao imati toliko senzibiliteta pa da sve u kampanji bude 100 posto domaće ili je spot mogao biti snimljen u nekoj od prodavnica čije ime ne bi bilo poznato javnosti. Ovako je, čini se, i Mercator usput dobio reklamu, kao i domaći proizvodi.

Ipak, treba biti pošten pa reći da ovaj trgovački lanac, bar po onom što su saopćili, podržava i podstiče svoje kupce da kupuju robu domaće proizvodnje.

Šta o svemu misle oni koji će kupovati te proizvode pitali smo Gordanu Bulić iz Saveza udruženja potrošača BiH.

“Mi kao potrošači, odnosno kao predstavnici udruženja potrošača, ne možemo građanima reći koje proizvode da kupuju i gdje da kupuju. Potrošač je čovjek koji daje novac za proizvod, bilo da je on domaći, ili uvezeni, i mi brinemo za to da za naš novac dobijemo kvalitetnu robu. S druge strane, biti potrošač u BiH automatski znači imati posao i samim tim imati priliku da budete potrošač. Stoga mi pozdravljamo kampanju koja promoviše domaće proizvode, jer samim tim se stvara pretpostavka za otvaranje novih radnih mjesta u proizvodnji. Za nas kao građane je bolje da kupujemo domaće proizvode, jer za svaki domaći proizvod imamo veću šansu da nadgledamo njegov kvaliteti, za razliku od nekog koji se proizvede u drugoj zemlji pa ga uvezemo. U tim stranim trgovačkim lancima svakako rade naši građani, ali pomenuti ministar i ostali nadležni bi mogli povesti računa o tome da se dosljedno provode zakoni koji nalažu zastupljenost domaćih proizvoda na policama prodavnica”, rekla je Bilić za Klix.ba.

Naša sagovornica kaže da je inače, prema procjeni udruženja potrošača, najveći domaći trgovački lanac Bingo ujedno i najjeftiniji trgovački lanac u BiH.

Kampanja “Kupujmo domaće” će zaživjeti od idućeg mjeseca, no, ministar Ivanković Lijanović ju je već sada počeo pomalo nespretno. Inače, htjeli smo čuti i njegov komentar, ali u Ministarstvu kažu da je Ivanković Lijanović na putu.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: