{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mercator obilježava deset godina uspješnog poslovanja u BiH

F
3.12.2010. u 13:50
0
0
Mercator obilježava deset godina uspješnog poslovanja u BiH
0
Mercator obilježava deset godina uspješnog poslovanja u BiH
Kompanija Mercator obilježava deset godina uspješnog poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine.
Tim povodom danas je u prostorijama prvog otvorenog centra u BiH, Mercator Centra Sarajevo, održana konferencija za novinare na kojoj su predstavljene aktivnosti i planovi kompanije Mercator BH d.o.o.

U deset godina poslovanja u BiH Mercator je zaključno s 30. junom 2010. ostvario više od milijardu KM čistog prihoda od prodaje. U skladu s Grupacijskim planovima, realizovano je investicija u vrijednosti nešto više od 194 miliona. Najviše je uloženo u razvoj maloprodajne mreže u okviru koje posluje 16 prodajnih objekata i jedinica na ukupno 19.960 m2 površine.

Direktor društva Mercator BH d.o.o. Haris Kuskunović istakao je da je vizija ove kompanije da bude vodeći trgovački lanac u regiji jugoistočne Evrope.

„U našem svakodnevnom radu vrijednosti koje želimo da postignemo su korist za naše kupce i potrošače, te za dobavljače i da se osnaži domaća lokalna privreda“, naglasio je Kuskunović.

Intenzivne aktivnosti na području podrške domaćoj privredi ogledaju se u višegodišnjim projektima i u saradnji s domaćim proizvođačima iz cijele BiH.

Zabilježeno je više od 55,5 miliona kupaca, od čega je više od 21 milion posjetilo Mercator Centar Sarajevo. Na polju sponzorstava, donacija i aktivnosti od društveno-odgovornog djelovanja Mercator je uložio više od pet miliona KM, kazao je direktor marketinga i odnosa s javnošću Sami Abadan.

Obim investicija za kraj 2010., kako je kazala direktorica maloprodaje, eksterne prodaje i logistike Adaleta Kurtović, uključuje otvorenja četiriju prodajnih objekta – Supermarket Vitez koji se otvara sutra u Economic centru, te objekte u Sarajevu, Zenici i Fojnici.

Razvojne aktivnosti za 2011.bit će fokusirane na širenje maloprodajne mreže na Unsko-sansku regiju te povećanje tržišnog udjela s pet na 10 posto do 2012. godine.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: