Investicije 12,5 miliona KM
0

Mercator BH uspješno završio poslovnu 2011.

FENA
Mercator BH d.o.o. je, bez obzira na otežane okolnosti poslovanja i produbljivanje ekonomske krize, uspješno završio 2011. poslovnu godinu, izjavio je danas novinarima direktor te kompanije Neven Hadžisulejmanović.

Istaknuo je da je ostvaren rast dobiti, rast tržišnog udjela, povećan broj maloprodajnih objekata i uposlenika, a povećao se i broj lojalnih kupaca kao i udio domaćih dobavljača, proizvođača i prerađivača s kojima je Mercator BH sarađivao u protekloj godini.

Trend dobrog poslovanja Mercator BH planira nastaviti i u 2012. godini s akcentom na povećanje rasta tržišnog udjela kroz akvizicije i organski rast, integraciju i iskorištavanje sinergije akvizicije DP marketa na područiju nabave trgovačke i netrgovačke robe, razvoj franšizne mreže trgovaca, kao i racionalizacijom i poboljšanjem same ekonomike poslovanja, kazao je Hadžisulejmanović.

Ukupni poslovni prihodi u 2011. iznosili su 180.441.000 KM ili 2,9 posto manje u odnosu na 2010. Ostvarena je dobit u vrijednosti od 3.371.000 KM što je za 3.353.000 KM više od dobiti iz 2010. godine. Mercator BH je u 2011. investirao, prvenstveno u razvoj maloprodajne mreže 12.536.176 KM.

Hadžisulejmanović je naveo da je povećanje tržnog udjela, koji sada iznosi 5,6 posto, ostvareno kroz organski rast, odnosno otvaranje dvije Mercator trgovine u Fojnici i Cazinu početkom 2011. i preuzimanjem dijela trgovina DP marketa koje je uslijedilo krajem godine.

Strateškim povezivanjem s jednim od najvećih domaćih maloprodajnih lanaca Mercator BH nastavlja strategiju širenja i razvoja maloprodajne mreže u BiH.

Prvi pokazatelji partnerstva s DP marketima i proširenja poslovanja su povećana netoprodajna površina te broja zaposlenih s 826 na 1.578, te početak poslovanja Mercatora BH s dva brenda - Mercator i DP marketi.

"Mercator BH je, kao društveno odgovorna kompanija i ozbiljan poslovni partner, i u ovako nepovoljnim uvjetima poslovanja, uspio održati i unapređivati saradnju s domaćim kompanijama, te i dalje nastavlja da njeguje i razvija saradnju s lokalnim proizvođačima i prerađivačima kojima omogućava da svoje proizvode, osim na domaćem, plasiraju i na tržišta susjednih zemalja", kazao je direktor Mercatora BH.

Zastupljenost bh. proizvoda, iz kategorija koje se proizvode u BiH, u asortimanu Mercator trgovina je više od 51 posto, a u DP marketima, u prosjeku 83 posto.