Istaknuo je da je ostvaren rast dobiti, rast tržišnog udjela, povećan broj maloprodajnih objekata i uposlenika, a povećao se i broj lojalnih kupaca kao i udio domaćih dobavljača, proizvođača i prerađivača s kojima je Mercator BH sarađivao u protekloj godini.
Trend dobrog poslovanja Mercator BH planira nastaviti i u 2012. godini s akcentom na povećanje rasta tržišnog udjela kroz akvizicije i organski rast, integraciju i iskorištavanje sinergije akvizicije DP marketa na područiju nabave trgovačke i netrgovačke robe, razvoj franšizne mreže trgovaca, kao i racionalizacijom i poboljšanjem same ekonomike poslovanja, kazao je Hadžisulejmanović.
Ukupni poslovni prihodi u 2011. iznosili su 180.441.000 KM ili 2,9 posto manje u odnosu na 2010. Ostvarena je dobit u vrijednosti od 3.371.000 KM što je za 3.353.000 KM više od dobiti iz 2010. godine. Mercator BH je u 2011. investirao, prvenstveno u razvoj maloprodajne mreže 12.536.176 KM.
Hadžisulejmanović je naveo da je povećanje tržnog udjela, koji sada iznosi 5,6 posto, ostvareno kroz organski rast, odnosno otvaranje dvije Mercator trgovine u Fojnici i Cazinu početkom 2011. i preuzimanjem dijela trgovina DP marketa koje je uslijedilo krajem godine.
Strateškim povezivanjem s jednim od najvećih domaćih maloprodajnih lanaca Mercator BH nastavlja strategiju širenja i razvoja maloprodajne mreže u BiH.
Prvi pokazatelji partnerstva s DP marketima i proširenja poslovanja su povećana netoprodajna površina te broja zaposlenih s 826 na 1.578, te početak poslovanja Mercatora BH s dva brenda - Mercator i DP marketi.
"Mercator BH je, kao društveno odgovorna kompanija i ozbiljan poslovni partner, i u ovako nepovoljnim uvjetima poslovanja, uspio održati i unapređivati saradnju s domaćim kompanijama, te i dalje nastavlja da njeguje i razvija saradnju s lokalnim proizvođačima i prerađivačima kojima omogućava da svoje proizvode, osim na domaćem, plasiraju i na tržišta susjednih zemalja", kazao je direktor Mercatora BH.
Zastupljenost bh. proizvoda, iz kategorija koje se proizvode u BiH, u asortimanu Mercator trgovina je više od 51 posto, a u DP marketima, u prosjeku 83 posto.