U organizaciji Instituta za ambalažu i štamparstvo firme "Tectus d.o.o." iz Zagreba, te stručnog časopisa "Ambalaža“ i “Croprint“, u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima od 17. do 19. maja, održana je svečana dodjela nagrada "Cropak 2007".
Nagrade su dodjeljene u osam kategorija, a dvije glavne kategorije su kategorija hrvatskog proizvoda i kategorija inozemnog proizvoda. U obje kategorije, ukupno je nominirano više od 200 proizvoda.
"Cropak 2007" u kategoriji inozemnog proizvoda pripao je proizvodu Violeta vlažne maramice za bebe sa losionom i plastičnim čepom i proizvodima Vitaskin, kozmetika za njegu tijela i lica, Krka, Slovenija.
U užoj konkurenciji za ovu vrijednu nagradu bili su i Alverde biljna kozmetika, proizvođača DM drogerije Njemačka i BIFI mesni štapići Unilever Njemačka. Zahvaljujući kvaliteti pakovanja, zaštiti proizvoda i lakom rukovanju koje je omogućeno originalnim plastičnim čepom, Violeta je osvojila ovu vrijednu nagradu.
Osnovni kriteriji za dodjelu nagrade su: zaštita proizvoda i zdravstvena ispravnost ambalaže, originalnost i inovativnost (primjena novih materijala i tehnologija), industrijski dizajn, kvaliteta tehničko-tehnološke izvedbe i lakoća rukovanja, otvaranja i zatvaranja.
Članovi ocjenjivačkog suda bili su predstavnici eminentnih hrvatskih institucija: Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, studija dizajna, Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu itd.
Cilj takmičenja "Cropak" je promovirati, istaknuti i nagraditi ambalažu kao sredstvo zaštite i identifikacije proizvoda, promocije i marketinga, a sudionici su uglavnom hrvatski i inozemni proizvođači, trgovačke kuće, proizvođači ambalaže, etiketa i displeja, profesionalni dizajneri, reklamne agencije i dizajnerske kuće te hrvatski proizvođači uređaja i opreme za zbrinjavanje ambalažnog otpada.
Ovo međunarodno priznanje Violeti, dokaz je visoke tehnologije i inovacija iz Bosne i Hercegovine i poticaj drugim bh. kompanijama za izgradnju modernih i uspješnih brandova.