{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mediji kao najefikasnije sredstvo komunikacije prema tržištu

S
2.3.2011. u 15:11
0
0
Mediji kao najefikasnije sredstvo komunikacije prema tržištu
0
Mediji kao najefikasnije sredstvo komunikacije prema tržištu
Magazin Gracija tokom proteklih skoro šest godina postao je štivo koje je visokim standardima u konceptu lifestyle časopisa u BiH zadržao lidersku poziciju. Teme o uspješnim poznatim, ali i nepoznatim ljudima, priče o porodici, karijeri, zdravlju, ljepoti, modi, kuhinji, uređenju životnog prostora, putovanjima, prepoznatljivim projektima Bosanaca i Hercegovaca kako u domovini, tako i van nje – profilirale su Graciju kao magazin koji slavi lijepe, dobre i plemenite stvari u našem društvu.
"Priznanja za Graciju, bh. brend tri godine zaredom i status Superbrenda, koji kvalitetom parira regionalnim i evropskim magazinima, naša su velika čast. Vrijednost brenda našeg magazina na bh. tržištu, zbog svega gore navedenog, prepoznali su i brojni oglašivači koji su putem promocije u našem magazinu uspijeli doći do svoje ciljne populacije. Iz tog razloga medijska podrška projektu Rebranding je proizašla iz toga da se radi o korisnoj i zanimljivoj medijskoj priči za naše čitatelje, ovog puta na polju jačanja domaćih brendova koji su često, nezasluženo, u sjeni strane ali marketinški mnogo jače konkurencije", rekla je Maida Gafić, direktorica marketinga magazina Gracija.

Loše stanje u privredi naše zemlje može se tumačiti i pogrešnom percepcijom marketinga jer ga poslovni ljudi posmatraju kao trošak, a ne kao investiciju što on u suštini i jeste. Marketing u današnjem poslovnom svijetu predstavlja ulaganje u vlastitu komunikaciju prema tržištu i učesnicima – potrošačima, poslovnim partnerima, pa i konkurenciji. U našoj zemlji medijska komunikacija prema tržištu i potencijalnim potrošačima najefikasnije se može ostvariti putem najbitnijih medija naše zemlje, a jedan od njih je magazin Gracija.

Re*brading/Bosna i Hercegovina je projekat koji je pokrenula agencije za komunikacije Mark IN sa ciljem unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija BH proizvođača, a samim tim i njihovog uspješnijeg pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Projekat se realizuje zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca BH proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu.

Više o samom projektu, kojeg nisu podržali domaći i strani trgovački lanci, možete saznati na www.rebranding.ba.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: