McDonald's pod pritiskom da "penzioniše" klauna Ronalda
U pismu se navodi da reklamiranje više ne može biti ignorisano kao faktor koji značajno doprinosi lošijem zdravlju ljudi.
"Veoma smo odgovorni kada se radi o raklamiranju naših proizvoda, a komunikaciju sa djecom shvatamo veoma ozbiljno. Jasno nam je koliko je važno zdravlje djece i njihova ishrana, te smo uvijek spremni na dijalog i rješenje. Serviramo kvalitetnu hranu, a u ponudi naših Happy Mealova imamo različite porcije za djecu", navodi se u saopštenju lanca restorana brze hrane McDonald's.
Kampanju je pokrenula neprofitna organizacija Corporate Accountability International, koja se također bori sa proizvođačima duhana i pića poput Coca-Cola Co. i PepsiCo Inc. zbog štetnog utjecaja plastičnih flaša na okoliš.
U pismu davatelja zdravstvenih usluga se traži da McDonald's prestane reklamirati hranu bogatu sa soli, masti, šećerom i kalorijama koristeći se maskotom Ronalda McDonalda i igračkama unutar Happy Meala.