{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Marketinška ulaganja kreiraju potražnju za domaćim proizvodima

S
22.3.2011. u 14:17
0
0
Marketinška ulaganja kreiraju potražnju za domaćim proizvodima
0
Marketinška ulaganja kreiraju potražnju za domaćim proizvodima
Jedan od medija koji nastoji da utiče na ispravljanje pogrešne percepcije domaćih proizvođača u pogledu marketinga i marketing komunikacija je poslovni internet portal eKapija.ba.
Portal eKapija.ba je vodeći poslovni portal u Bosni i Hercegovini koji pruža informacije o aktuelnim privrednim i ekonomskim dešavanjima u regionu jugistočne Europe. Osim pregleda najnovijih vijesti i izvještaja iz zemlje i regiona, eKapija nudi i sveobuhvatnu bazu privrednih i pravnih subjekata. Informacije su dostupne korisnicima eKapije putem sajta www.ekapija.ba, kao i putem elektronskih biltena koji čitaocima stižu na e-mail adrese, a u kojem su sadržane najbitnije personalizovane vijesti u skladu sa potrebama kompanije, te informacije o aktuelnim tenderima, javnim pozivima, grantovima itd.

“Korisnička lista je najveće bogatstvo eKapije, kao i podatak da je 72% pojedinačnih korisnika sistema – visoki menadžment kompanija, dakle oni koji donose odluke i do kojih se ne može tako lako stići putem drugih medija. Poslovna komunikacija bitna je za komunikaciju svake pa i najmanje firme, ali i pojedinca. Pored toga što poslovna zajednica bitan segment tržišta sa realno najvećom kupovnom moći, ovom vrstom komunikacije otvarate se za nove mogućnosti saradnje sa drugim kompanijama, bilo da su to potencijalni kupci, dobavljači ili investitori. Blagovremene poslovne informacije sa tržišta su ključ uspjeha kompanija, a kontinuirana informisanost dnevna je navika uspješnih", rekao je Fahrudin Ćatović, direktor poslovno-investicionog portala eKapija.ba.

Re*brading/Bosna i Hercegovina je projekat koji je pokrenula agencije za komunikacije Mark IN sa ciljem unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija bh. proizvođača, a samim tim i njihovog uspješnijeg pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Projekat se realizuje zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca BH proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu.

Projekat Re*branding nastoji razviti svijest domaćih proizvođača o važnosti marketinških ulaganja koja predstavljaju ključ poslovnog uspjeha. Nažalost, činjenica je da su minimalna ali ujedno i neplanska, te sporadična ulaganja u marketing karakteristika domaćih proizvođača. Ukoliko domaća privreda želi postati konkurentnija krajnje je vrijeme da se takvo stanje promijeni. Marketing stvara potražnju za proizvodom, bez obzira na visoku kvalitetu, domaći proizvodi bez komunikacije prema tržištu i ulaganja u kreiranje potražnje za njihovom upotrebom, jednostavno se neće prodavati.

Više o samom projektu, kojeg nisu podržali domaći i strani trgovački lanci, možete saznati na www.rebranding.ba.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: