{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Lansiran inovativni poslovni internet servis - Ponudi.ba

S
13.6.2011. u 12:12
0
0
Lansiran inovativni poslovni internet servis - Ponudi.ba
0
Lansiran inovativni poslovni internet servis - Ponudi.ba
Pokrenut je novi internet servis Ponudi.ba s ciljem poboljšanja i olakšanja svakodnevnog poslovanja kako pravnim tako i fizičkim licima, te poboljšanju njihove poslovne komunikacije.
Ovaj servis osigurava efikasnije poslovanje i uštedu novca kroz kreiranje veće cjenovne konkurencije među ponuđačima usluga i proizvoda. Po istom principu svim kompanijama ponuđačima proizvoda i usluga osigurava veći broj potencijalnih kupaca, bez obzira na geografsku lokaciju.

Princip funkcioniranja zasnovan je na jednostavnom mehanizmu u okviru kojeg korisnici, kompanije ili pojedinci, tražioci usluga ili proizvoda, prilikom unosa svog zahtjeva automatski dobijaju ponude od svih registrovanih ponuđača unutar određene kategorije.

Tako će, naprimjer, prilikom unosa zahtjeva određenog tražioca za uslugu prevoza, svi registrovani korisnici za usluge prevoza dobiti automatsko obavještenje, te moći odgovoriti na zahtjev.

Tražioc ponude, uz detaljno definiran zahtjev za ponudu, na svoju adresu istovremeno dobija ponude od maksimum pet registrovanih pružaoca tražene usluge, što mu uz uštedu vremena i novca, stvara i veću mogućnost izbora za konačnu odluku o zaključenju posla.

Registracija svih ponuđača usluga i proizvoda, kao i postavljanje zahtjeva za uslugu od pravnih i fizičkih lica je u potpunosti besplatna, saopćeno je iz Pres ureda Mark In.

U saopćenju se napominje da je jedna od mnogih negativnih karakteristika bh. privrede i troškovno neefikasna poslovna komunikacija između učesnika na tržištu.

Tako kompanije, ali i građani u potrazi za određenom uslugom ili proizvodom i najboljom ponudom, šalju pojedinačne upite za cijenu i usluge prema više različitih ponuđača. Najčešća poslovna praksa, kako u privatnim, tako i u državnim kompanijama, zasnovana je na pojedinačnom traženju ponuda od, u prosjeku, tri ili više različita ponuđača.

To podrazumijeva pojedinačno komuniciranje sa svakim od njih, trošak radnog vremena na ponavljanje istih operacija, što u konačnici prouzrokuje značajne troškove radnih sati.

Trošak radnih sati jednak je gubitku novca, a kumulativ troškova za kompanije razmjeran je s njihovom veličinom, te brojem potencijalnih dobavljača sa kojima komuniciraju.

Ukoliko bi uzeli u obzir broj kompanija u BiH, te prosjek potrošenih radnih sati u neefikasnoj poslovnoj komunikaciji unutar svake od njih, kumulativne uštede koje se mogu postići ovim novim internet servisom mjerile bi se milionima KM na nivou bh. ekonomije, saopćeno je.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: