Banja Luka
0

Kompanija Nokia Siemens Networks predstavila CEM rješenja

Klix.ba
Nokia Siemens Networks, kao vodeći svjetski proizvođač telekomunikacijske opreme i rješenja, ove sedmice je u Banjoj Luci, telekom operaterima iz naše regije, predstavio neka od najnovijih CEM (Customer Experience Management) rješenja.

Nokia Siemens Networks svojim partnerima, vodećim telekom operaterima u BiH, pruža kvalitetna rješenja i usluge, kako bi bili u mogućnosti da krajnjim korisnicima, građanima BiH, osiguraju nove i kvalitetnije servise.

"Naši kupci od nas očekuju proizvode i rješenja, koji im omogućavaju nesmetano odvijanje saobraćaja u mreži, kako bi bili u mogućnosti osigurati svojim korisnicima što kvalitetnije usluge“, rekao je Goran Ninković, direktor tima za Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Hrvatsku. „Nokia Siemens Networks, kao svjetski lider u području mobilne i fiksne telefonije, a posebno širokopojasnog mobilnog interneta, je u poziciji ponuditi korisnicima vlastita rješenja u svim navedenim oblastima. Ova rješenja su razvijena da pomognu našim partnerima i telekom operaterima, da zadovolje sva očekivanja krajnjih korisnika, ali i da ostvare što efikasnije poslovanje”.

Kombinacija stalnog korištenja aplikacija, mobilnosti i rasta broja korisnika smartphone i tablet uređaja, kao što je iPad, predstavljaju sve veći izazov operaterima širom svijeta. Potrebe korisnika u BiH nisu mnogo različite u odnosu na regiju ili svijet, iako neka tehnološka rješenja stižu malo kasnije. Usljed pojave sve većeg broja "pametnih" uređaja, naglo se povećao broj korisnika mobilnog interneta, a samim tim je došlo do porasta količine prenesenih podataka.

Studije pokazuju da je stepen zadovoljstva korisnika širokopojasnog mobilnog interneta važan faktor za donošenje njihove odluke o izboru ili promjeni telekom operatera. Naime, korisnici očekuju kvalitetan mobilni pristup internetu, u svako vrijeme i na svakoj lokaciji, tako da se telekom operateri moraju prilagoditi tom rastućem trendu, da bi ostvarili što bolje rezultate na tržištu. Najveći izazovi sa kojima se treba suočiti su brzi porast internet saobraćaja, koji se povremeno može približiti granicama kapaciteta mreža, kao i rastuća očekivanja korisnika.

Ninković je također naglasio značaj Nokia Siemens Networks Liquid Net tehnologije, koja omogućava povećanje efikasnosti iskorištavanja mreže. Naime, Liquid Net omogućava da se neiskorišteni kapacitet u jednom dijelu mreže, npr. ruralni ili manje opterećeni stambeni blokovi, preusmjeri u dio mreže u kojem je potrebniji, tj. u kojem postoji potreba za većim saobraćajem. Za krajnjeg korisnika to znači da, gdje god se nalazio, na koncertu, sportskoj utakmici ili u šoping centru, više neće imati problem da pošalje poruku, sliku, uspostavi vezu ili pretraži internet.

Nedavna studija Nokia Siemens Networks o ponašanju i prioritetima mobilnih korisnika*, pokazuje da se više od 40 posto mobilnih korisnika identifikuju kao "zahtjevni" korisnici naprednih usluga, što znači da koriste jednom sedmično najmanje dvije od sljedećih usluga: slanje/primanje e-mailova, chat, web-browser, download ili upload dokumenata, online igre, personalizirane aplikacije, mobilno plaćanje, mobilni TV, usluge za određivanje lokacije i/ili GPS navigaciju i video poziv.

LTE (Long Term Evolution) ili četvrta generacija mobilne tehnologije je trenutno najnaprednija tehnologija u svijetu mobilnih komunikacija, koja će operaterima i njihovim korisnicima donijeti više od deset puta veće brzine i kvalitet prijenosa podataka, u odnosu na sadašnje, kao i mogućnosti korištenja brojnih multimedijalnih servisa te servisa za svakodnevni život.

"Tempo promjena u mobilnim komunikacijama svakodnevno ubrzava i zahtijeva pomake telekom industrije u nove poslovne i servisne modele, prisiljavajući operatere da usmjeravaju investicije u mreže nove generacije, s ciljem da ostanu efikasni i profitabilni", rekao je Dino Miljković, direktor Nokia Siemens Networks d.o.o. Sarajevo. “Nokia Siemens Networks nastavlja razvijati i nuditi nove inovativne tehnologije, kako bismo podržali operatere u ovoj tranziciji".

Nokia Siemens Networks je, također, demonstrirala Customer Experience Management (CEM) rješenje, koje omogućava analizu aktuelnih procesa i korisničkih podataka i daje trenutni uvid u navike krajnjih korisnika. CEM rješenje operateri sve više prepoznaju kao direktnu i vitalnu vezu sa korisnikom.