Također, lokalne vlasti optužile su globalno poznati Uber da dozvoljava vlasnicima privatnih automobila da posluju kao taksi vozači. Pored činjenice da je Uber odbio komentarisati slučaj, u prethodnim prilikama kineska podružnica naglašavala je da ne koristi privatne automobile za pružanje usluga.
Uber, kojemu problemi sa zakonima država u kojima operira nisu nepoznanica, ima probleme i u Indiji te drugim zemljama zbog problema vezanih za dozvole.
Ipak, Kina je specifična zbog već postojećih taksi kompanija koje koriste prednosti internet komunikacija i aplikacija. Firme Didi Dache i Kuaidi Dache imaju pristup stotinama miliona potencijalnih mušterija posredstvom partnerskih firmi Tencent i Alibaba.
Trenutno, ove firme pokrivaju 99 posto kineskog tržišta, a Uber posluje u 10 velikih gradova uz znatne probleme zauzimanja tržišta. Ipak, moguće je sjedinjenje sa kompanijom Yidao Yongche kako bi povećao svoje šanse.