Jedinstven način oglašavanja
0

Kako smo brendirali ulice BIH

Sponzorirani članak
Mnogi će se upitati šta je to što veže ekstremno visoke temperature i velike količine snijega. Sarajevski kreativci kriju jednostavan odgovor - inovativni način oglašavanja.

Nakon što su zimus brendirali snijeg u trenucima vremenske nepogode, Guerilla Lab kreativci iz Mark IN agencije za komunikacije iskoristili su velike ljetne vrućine da za potrebe klijenata, kao što su Lutrija BiH, BOR banka i Business magazin brendiraju ulice na inovativan i ekološki prihvatljiv način.

Eco Grafitti predstavljaju brendiranje i iscrtavanje logotipa ili poruke vaše kompanije putem šablona, koji se pod pritiskom vode iz kompresora iscrtavaju na asfaltu i pločnicima. Ulica, asfalt, pločnici, zidovi, bez obzira na koji način ih vi posmatrali, mogu biti efektni mediji. Postavljeni na specifičnim lokacijama, Eco Grafitti omogućavaju veću efikasnost vaše poruke na ekološki prihvatljiv način, što oglašavanje čini dodatno interesantnim za sve industrije, proizvode te događaje koji žele na inovativan i napredan način učiniti svoju promotivnu kampanju jedinstvenom.

Tako je BOR banka porukom "Plastična i Fantastična, Fotkaj i Osvoji 10X100 KM!" pozvala svoje brojne klijente, ali i druge građane Sarajeva da učestvuju u nagradnoj igri organiziranoj u okviru promotivne akcije ove banke i promocije njihove kartice. S obzirom na to da je jedna od prednosti Eco Grafitta mogućnost targetiranja populacije po mjestu gdje se oni kreću - Lutrija BiH iskoristila je lokacije u blizini prodajnih mjesta u bh. gradovima i pozvala građane da učestvuju u 3. vanrednom kolu 18. jula 2012. godine u 20:00 sati. Business magazin, povodom pete godišnjice postojanja, porukom "Business magazin - 5 godina sa vama" brendirao je ulice u blizini prodajnih mjesta, ali i prometnih ulica, gdje su prisutni poslovni ljudi.

Biti neobičan znači biti primijećen!

Guerrilla Lab – Snaga ideje!

guerrilla.markin.ba www.markin.ba