{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako poslovnu strategiju učiniti mjerljivom

F
14.11.2008. u 11:01
0
1
Kako poslovnu strategiju učiniti mjerljivom
0
Kako poslovnu strategiju učiniti mjerljivom
U organizaciji Internacionalnog centra za profesionalnu edukaciju (ICPE) i D&D Productions u Sarajevu se danas održava "BiH Business Forum" o temi "Poslovna strategija i Balanced Scorecard".
Glavni govornik na ovom skupu je profesor na prestižnoj Harvard Business School i prema Financial Timesu jedan od top 20 poslovnih mislilaca svijeta Robert Kaplan.

Kaplanovo izlaganje posvećeno je najnovijim dostignućima u vezi s primjenom poslovne strategije i Balanced Scorecard koncepta, čiji je autor.

Taj koncept ima za cilj poslovnu strategiju firme učiniti mjerljivom i povezati je s operativnim provođenjem na svim nivoima poslovanja kompanije.

U izjavi medijima Kaplan je kazao da nije upoznat o ekonomskoj situaciji u BiH, dodavši da se koncept koji zastupa ne primjenjuje samo u Americi i zapadnoj Evropi već i u Kini te drugim azijskim zemljama i Bliskom istoku.

Naglasio je također da je siguran da taj koncept može biti koristan i kompanijama u BiH.

Tradicionalne metode mjerenja samo financijskih performansi poslovanja postaju nedostatne pošto danas više od 80 posto tržišne vrijednosti kompanija čine neopipljiva sredstva i intelektualni kapital tvrtki (ljudi, procesi, brand…).

Balanced Scorecard prepoznajući tu činjenicu identificira četiri glavna područja u kojima firma treba na temelju svoje vizije i strategije formulirati ciljeve i mjere za njihovo postignuće, te tako sistemski pristupa području operacionalizacije poslovne strategije na svim ključnim elementima upravljanja poslovanjem firme.

Korištenjem jasno definiranih ciljeva i mjerljivih pokazatelja u kategorijama: finansijskih rezultata; poznavanja klijenata; efikasnog upravljanja internim procesima i organizacijskog učenja.

Balanced Scorecard usklađuje individualne, funkcijske i organizacijske inicijative na razini cijele tvrtke u svrhu ostvarenja ključnih strateških ciljeva i rezultata tvrtke – na zadovoljstvo klijenata i dioničara tvrtke.

Balanced Scorecard koncept pomogao je vodećim svjetskim kompanijama iz maloprodaje (Tesco, Sears), bankarstva i osiguranja (Chase Bank), energetike i naftne industrije (Mobil, Statoil), telekomunikacija (AT&T, Siemens), turizma i hotelijerstva (Hilton), transporta i dostave (IPS, Wells Fargo), kreative i oglašavanja (Saatchi&Saatchi) te čak i firmama iz javnog sektora (Scottish-Enterprize) – da uspješnije upravljaju provođenjem svoje poslovne strategije te sadašnjim i budućim ključnim elementima svog poslovanja.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: