{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Jusić: Strategija Telemacha je probuditi konkurenciju

S
20.6.2011. u 20:16
0
36
Jusić: Strategija Telemacha je probuditi konkurenciju
0
Jusić: Strategija Telemacha je probuditi konkurenciju
Husejin Jusić, direktor Telemacha
Kompanija Telemach pojavila se na telekomunikacijskom tržištu BiH prošle godine ujedinjavanjem tri firme. Njihov dolazak izazvao je različite reakcije praćene incidentima. U razgovoru sa generalnim direktorom kompanije Telemach Husejinom Jusićem razgovarali smo o dolasku Telemacha u BiH, trenutnom poslovanju, inovacijama...
Ulazak Telemacha na tržište naše zemlje obilježili su brojni problemi, od hakerskih do bombaških napada. Da li ste očekivali takvu vrstu nedobrodošlice u BiH?

Ne bih rekao da je to stvar nedobrodošlice, nego skupina koje ne razumiju da je naša kompanija multinacionalna, a da u njoj rade domaći kadrovi i domaći stručnjaci, ne razmišljaući da se našim sredstvima izdvajaju sredstva za izgradnju cesta, aparata u zdravstvu i da neko od naših poreza koji plaćamo dobija platu za bolji takvih društvenih slojeva. Žao nam je što tim potezom stavljena mrlja na tržište telekomunikacija, te poslana poruka da je ovo zemlja u kojoj nisu dobrodošle strane investicije.

Kako ste uspjeli savladati početne probleme i kako sada teče Vaše poslovanje u BiH?

Žao nam je što smo nepotrebno izgubili vrijeme, no ne trebamo se nikome pravdati, jer je Telemach kompanija koja djeluje u skladu sa zakonima i regulativama.

Koliko Telemach danas ima korisnika i možete li nam reći Vaša predviđanja o broju korisnika od kraja godine?

Nezahvalno je govoriti o brojevima. Naš cilj su prvenstveno inovacije koje ćemo uvesti i održavanje kvaliteta naših naprednih servisa.

Čime namjeravate osvojiti dodatni dio kolača na polju telekomunikacijskih usluga u BiH?

Naša strategija je pružiti uvijek više i probuditi konkurenciju. Potrošači danas prate kako će investirati svaku marku i siguran sam da znaju procijeniti za njih najbolje. Također još jedna strategija kompanije Telemach su sponzorstva i donacije. Pored donacije besplatnog intereneta u 30 osnovnih škola grada Sarajeva, želio bih napomenuti i sponzorstvo koncerta grupe Van Gogh, koji će se uskoro održati u Sarajevu.

Kada ste došli u BiH najavili ste pokretanje fiksne telefonije. Dokle se stiglo sa tim projektom?

Fiksna telefonija kreće i to je naš operativni izazov u ovoj godini.

Šta korisnici Telemacha mogu očekivati u narednom periodu na polju novih usluga i tehnologija?

Sadašnji, ali i budući korisnici mogu očekivati inovacije. Ne bih želio ekskluzivno najavljivati ništa novo. Telefonija je ono što smo najavljivali i čime ćemo uskoro obradovati sve naše korisnike. Ulaganja u nove tehnologije učinit će nas još snažnijim, još boljim, što će tržište prepoznati. Telemach je svjestan već sada svoje liderske pozicije, ali vrijeme koje dolazi pred nama pokazat će ubrzo da liderstvo osim investicije ima i druge vrijednosti i odogovornosti kroz povrat sredstava u različite sponzorske i donatorske projekte.

Posljednji podaci pokazali su da 52 posto građana u BiH koristi internet. Da li ste zadovoljni takvim rezultatima i na koji je način mogućepodići svijest građana o mogućnosti interneta i drugih informaciono - komunikacijskih tehnologija?

Iako se živi u informatičkom vremenu ovo je jedan od najvećih izazova. Granice su otvorene, ali da li su naši mladi ljudi konkurentni bez informatičkih znanja. Gledano s poslovnog aspekta ima još puno prostora. Vjerujem da Telemach daje svoj doprinos na putu tehnološkog razvoja Bosne i Hercegovine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: