U Privrednoj komori Kantona Sarajeva danas je održan stručni seminar za privrednike o temi "Istraživanje tržišta".
Cilj seminara je upoznati polaznike o vještinama iz primarnog i sekundarnog istraživanja tržišta, s metodama i tehnikama istraživanja u marketingu, načinima prikupljanja podataka, anketiranjem, sumiranjem i analizom rezultata.
Svrha istraživanja tržišta je prikupljanje podataka i informacija koje su neophodne za planiranje, organizovanje i kontrolu procesa poslovanja. Istraživanje tržišta omogućuje donošenje ključnih odluka na osnovu pravovaljanih informacija koje se dobiju istraživanjem, kao i rješavanje problema i prepreka na putu do uspjeha u poslovanju.
Predavači na seminaru bili su psiloginja Aida Dolić i ekonomistica Nerka Jugo Ahmić.
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili
Bingo City Centar se otvara sutra na Ilidži: Evo šta nudi novi tržni centar u Sarajevu
Vezani članci
Otvara nove mogućnosti
Novi uređaj omogućava mozgu da funkcioniše neovisno o tijelu
Posada od šest članova