biznis
0

"Iskrivili smo se od priče" - marketinška kampanja kompanije Telemach

Proteklih nekoliko dana je bilo moguće vidjeti skupinu mladih ljudi koji na trgu ispred sarajevske katedrale stoje u iskrivljenoj pozi s transparetnom "iskrivili smo se od priče". Iz kompanije Telemach su danas potvrdili da se radi o dijelu njihove marketinške kampanje pod sloganom "Toliko jeftin da ćete se iskriviti od priče".

Naime, "iskrivljeni" su, sa svojim zabavnim performansom koji je danima plijenio pažnju prolaznika, bili dijelom kampanje pod sloganom "Toliko jeftin da ćete se iskriviti od priče", koju je ova kampanija pokrenula predstavljajući time akciju za pakete TRIO GRANDE i DUO TEL GRANDE.

Ovi paketi korisnicima omogućavaju da putem fiksne telefonije razgovaraju sa preko 250.000 domaćinstava potpuno besplatno, jednako kao i sa svim ostalim fiksnim mrežama u Bosni i Hercegovini. Nadalje, uz besplatne pozive korisnici ovih paketa mogu koristiti i besplatne minute za razgovore s inostranstvom: 100 minuta u Grande Family Extra paketu i čak 200 minuta unutar Grande Premium paketa.

Ipak, konačni odgovor na pitanje zašto će se korisnici baš sada "iskriviti" od priče je dodatna akcija unutar paketa. Paketi Trio Grande, uz do sada najniže cijene impulsa, sada podrazumjeva i potpunu besplatnu pretplatu u prvih 12 mjeseci, dok se pretplata za Duo Tel Grande neće plaćati u prvih šest mjeseci. Dodatno, prvih 5000 korisnika će dobiti besplatan telefonski aparat. Ova se akcija, kako kažu u Telemach-u, odnosi i na nove i na postojeće korisnike Telemach usluga koji nisu korisnici fiksne telefonije i dodaju da je, uz ove pakete, moguć još i besplatan prenos broja, kao i dodatne pogodnosti. "Garancija da ćete se "iskriviti od priče" je što, uz sve ostale pogodnosti, poput, naši korisnici više ne plaćaju pretplatu, a dobijaju i besplatne, moderne telefone", saopštili su iz Telemach-a i dodali da je jako važno sjetiti se da, tokom razgovora, promijenite stranu na kojoj držite telefon. Akcija traje do 31.10., a toliko je jeftino, da nas je sve više", dodala je Edina Kurić, PR koordinator kompanije Telemach.