{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Telemach otvorio novi korisnički centar u Zenici

14.5.2013. u 14:55
20
6
Telemach otvorio novi korisnički centar u Zenici
20
Telemach otvorio novi korisnički centar u Zenici
U cilju pružanja kompletne usluge u skladu sa svjetskim standardima i približavanja potrebama svojih pretplatnika, kompanija Telemach je otvorila novi korisnički centar u Zenici, na adresi Titova br. 2, gdje svi zainteresirani mogu dobiti informacije o svim uslugama ove kompanije i prijaviti eventualne probleme u radu pojedinih servisa.
Novi korisnički centar svečano je otvorila jedna od najstarijih korisnica Telemach/Telekabel usluga u Zenici, Izeta Talić, koja je korisnica usluga ove kompanije u kontinuitetu već dvanaest godina. Talić je ovom prilikom iskazala zadovoljstvo uslugama koje koristi, ali i istakla da se osjeća počašćenom zbog prilike da upravo ona otvori korisnički centar, te zaključila da kompanija Telemach zaista brine o svojim korisnicima.

Prilikom otvaranja korisničkog centra, Telemach je Talić poklonio korištenje TRIO usluge (televizija , internet i fiksni telefon) u periodu od 6 mjeseci uz sve kanale iz ponude Telemacha od preko 170 digitalnih TV kanala medju kojima su HBO premium , Sport Klub HD...

Ovom prilikom prisutnima su se obratili generalni direktor Telemacha BiH, Željko Batistić i Esad Bektaš, direktor Telekabela kao dijela Telemach grupe u Zenici.

"Veliko nam je zadovoljstvo što je korisnički centar otvorila naša dugogodišnja korisnica, čime se dodatno stavlja akcent na odnos između korisnika i kompanije Telemach, čijem dodatnom unapređenju kompanija teži. Otvaranjem ovakvog objekta, Zenica je postala dijelom porodice savremenih centara s prepoznatljivim brandom u telekomunikacionim uslugama kako u BiH, tako i u regionu", rekao je Esad Bektaš, direktor Telekabela-Telemach u Zenici.

"Zadovoljni smo prisustvom na području Zenice i sve većim brojem korisnika raznih usluga koje svakodnevno opslužujemo. Uvjereni smo da ćemo i u budućnosti zadržati lidersku poziciju u pružanju kvalitetnih i povoljnih telekomunikacijskih usluga, te ostati partner lokalnoj zajednici, a sve uz stalnu brigu za potrebe korisnika. Otvaranje novog korisničkog centra, širenje mreže , zapošljavanje lokalnih stručnjaka, samo su neki od segmenata procesa investicija u podizanje nivoa kvalitete naših usluga. Želio bih ovom prilikom najaviti i neke novine koje pripremamo, a to je skoro povećanje brzina interneta, kao i dostupnost TV usluga izvan našeg kablovskog područja pokrivanja u Zenici“, istakao je Željko Batistić, direktor kompanije Telemach.

Telemach korisnički centar će posjetiocima omogućiti upoznavanje sa svim naprednim servisima Telemacha u ugodnoj i modernoj atmosferi, te njihovo testiranje. Osoblje centra biće na raspolaganju posjetiocima za sva dodatna pitanja i informacije, te im pomoći da što lakše pristupe ponuđenim servisima.

U Bosni i Hercegovini Telemach je prepoznat po jedinstvenim inovativnim ponudama koje omogućavaju nove, unaprijeđene servise bazirane na najsavremenijim tehnologijama što svakako čini veliku razliku i prednost u odnosu na ostale operatere. Pridružite se Telemach porodici zadovoljnih korisnika. 

Radno vrijeme korisničkog centra je od ponedjeljka do petka od 08.00 do 18.00 sati, a subotom od 08.00 do 13.00 sati, saopćeno je iz ove kompanije.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: