{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako su čelnici Sarajeva uspjeli za sponzora pridobiti Turkish Airlines

23.2.2015. u 14:06
1.188
208
Kako su čelnici Sarajeva uspjeli za sponzora pridobiti Turkish Airlines
1.188
Da se rad i trud uvijek isplate pokazuju čelnici FK Sarajevo koji će u utorak u glavnom gradu BiH potpisati sponzorski ugovor sa kompanijom Turkish Airlines. Bit će to vjerovatno najbolji ugovor jednog bh. kluba iz siromašne Premijer lige.
Dosadašnji natpis
Dosadašnji natpis "Visit Malaysia" nalazit će se na šorcevima FK Sarajevo (Foto: Klix.ba)


No, krenimo redom. Ključni detalj za razvoj kluba iz Titove 38b desio se u junu 2012. Tada je usvojen novi Statut. To je za klub predstavljalo novi način razmišljanja, novi način poslovne filozofije i sigurno jedini realan način za izlazak iz postojeće finansijske krize. "Nova lica" Bordo tima shvatila su da prolazi vrijeme donacija i milostinje. Opredijelili su se da krenu u ovakav koncept.

Bitka za "bolje Sarajevo", kako to vole naglasiti rukovodeći ljudi kluba, trajala je godinama. Ekipa ljudi iz FK Sarajevo se odvažila i krenula obilaziti potencijalne poslovne partnere po svijetu. Nisu tražili milostinju nego su prezentirali svoju viziju Sarajeva, moderno uređenog kluba.

Nekada bi dobili samo desetak minuta kako bi iznijeli svoje ideje i program. To ih nije obeshrabrilo, iako su u svom gradu često bili podvrgnuti podsmjehivanju i komentarima da je sve to "šuplja priča". No, nisu odustajali od svojih zacrtanih ciljeva.

Prvi kontakti sa ulagačima iz Turske uspostavljeni su još 2012. Potpredsjednik Elvir Kantardžić, tada član kolegija, i direktor Dino Selimović odlaze u Istanbul i održavaju više prezentacija novog Statuta.

Uspostavljaju i saradnju sa asocijacijom "Sarı kırmızı Platform", koja će se kasnije pokazati veoma bitnom, možda i ključnom. Obavljeni su razgovori, prezentirana je situacija u klubu i razgovarano je o mogućnostima ulaganja. Nakon toga, manja delegacija iz Turske stigla je u glavni grad BiH. Posjetili su klub i naglasili su kako su zadovoljni iskrenim razgovorima. Bili su malo iznenađeni podatkom o slaboj posjeti na stadionima u BiH, a samim tim i posjetom na najvećem bh. stadionu.

Predstavljali projekte razvoja tima sa Koševa

Međutim, nisu se pokolebali. Naglasili su kako je FK Sarajevo istinski brend i najavljen je dolazak veće delegacije privrednika. Na kraju su zaključili kako im treba malo više vremena da razmisle o svemu. Pustili su da vrijeme pokaže koliko su zaista ljudi iz Titove 38b sposobni da ono sto pričaju sprovedu u djelo. U klubu su tada istakli kako su uspostavljeni kontakti sa ozbiljnim osobama koje su spremne ulagati. U međuvremenu je realizovano nekoliko međusobnih projekata, među kojima i nagradna igra za članove FK Sarajevo, u kojoj je nekoliko navijača nagrađeno posjetom Istanbulu i prisustvom utakmici Galatasarayja u okviru Lige prvaka. Krajem 2014. godine pregovori su okončani na obostrano zadovoljstvo.

Također, treba se prisjetiti da je delegacija FK Sarajevo prije dvije godine (Kantardžić, Hadžimuratović i Selimović) boravila u Kaiserslauternu na poziv Helmuta Rufea (FSV AG, Sports Top 5...) gdje su razgovarali o saradnji tima sa Koševa i njemačkih investitora.

Ušli u krug odabranih klubova

U protekle tri godine čelnicima kluba nije bilo ispod časti hodati po Evropi i predstavljati projekte razvoja tima sa Koševa.

Foto: Klix.ba
Foto: Klix.ba


Najzaslužniji za ovakav rasplet su predsjednik kluba Edis Kusturica, potpredsjednici Elvir Kantardžić i Feđa Kusturica, te direktor Dino Selimović.
U utorak, 24. februara, ponosno predstavljaju novog sponzora. Ugovor sa takvim svjetskim gigantom donosi puno toga dobroga. Uvodi Sarajevo u porodicu velikih klubova pod pokroviteljstvom THY.

Gotovo u svakom intervjuu čelnici Sarajeva su naglašavali kako žele bolju budućnost kluba. Budućnost je došla...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: