Živa riječ je najbolja preporuka
0

VIDEO / FIPA snimila nove promo filmove o mogućnostima ulaganja u BiH

SRNA
Promotivni filmovi o mogućnostima ulaganja u BiH trebaju dati doprinos širenju informacija da u BiH ima veliki broj stranih kompanija koje uspješno posluju i namjeravaju da prošire poslovanje, izjavila je danas direktori Agencije za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA) Jelica Grujić.

"Živa riječ postojećih investitora predstavlja najbolju poruku potencijalnim investitorima u BiH i ima veoma jak uticaj na formiranje mišljenja o lokaciji za investiranje", poručila je Grujićeva na prezentovanju promotivnih spotova o mogućnostima ulaganja u BiH.

Ona je navela da je privlačenje direktnih stranih ulaganja stalno aktuelna tema i prioritetni zadatak vlasti na svim nivoima.

Govoreći o promotivnim filmovima koji su snimljeni uz finansijsku pomoć Ambasade Norveške u BiH, ona je naglasila da cilj FIPA-e da predstavi razloge ili bar neke od razloga zbog kojih su se pojedini investitori odlučili baš za BiH, a ne za drugu lokaciju i šta su oni vidjeli kao prednost ulaganja.

Prema njenim riječima, ovim projektom je obuhvaćeno 16 kompanija i snimljeno je više od 40 različitih lokacija koje su ukomponovane u film i spotove, a fokusirani su na drvni, metalski, elektro i sektor turizma koji su se, po analizama FIPA-e, pokazali kao najinteresantniji za strane ulagače.

Ambasadorica Norveške u BiH Vibeke Lilloe rekla je da njena zemlja želi da pomogne BiH na putu ka euroatlanskim integracijama, tako što pomaže njene različite sektore - pravosuđe, odbranu i bezbjednosti te ekonomski razvoj i civilno društvo.

"Jedan od prioriteta za Norvešku je ekonomski razvoj BiH, jer ova zemlja ima nekoliko prednosti - lokaciju, niske poreze, visokoobrazovanu radnu snagu koja je i prilično jeftina, a naročito smo zainteresovani za drvnu i metaloprerađivačku industriju", istakla je Lilloe.

Ona je navela da Norveška u BiH ima samo 10 kompanija, te da će od sljedeće sedmice početi sa organizacijom poslovnih foruma, gdje će okupljati norveške kompanije i pokušati zajedno s njima baviti se izazovima sa kojima se same kompanije suočavaju.

"Naravno, postoji i veliki broj izazova sa kojima se investitori suočavaju, kao što su različiti propisi od opštine do opštine, a naročito u Federaciji BiH, a investitori žele da postoje određeni i stabilni uslovi", rekla je Lilloe, dodavši da više investitora znači više radnih mjesta u BiH.

FIPA je snimila četiri desetominutna promotivna filma, o sektoru energetike, metaloprerađivačkom sektoru, drvnom i turizmu, kao i jedan 15-minutni film koji obuhvata sva četiri navedena sektora i izjave stranih investitora koji posluju u BiH, svjedoče o svojim iskustvima poslovanja u BiH i na taj način šalju poruku potencijalnim stranim investitorima.

Filmovi su rađeni na engleskom jeziku i sadrže generalne informacije o navedenim sektorima i njihovim investicionim mogućnostima.