{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Interex kontinuirano razvija svoju robnu marku Top Budget

F
22.3.2011. u 13:01
0
2
Interex kontinuirano razvija svoju robnu marku Top Budget
0
Interex kontinuirano razvija svoju robnu marku Top Budget
Da bi na najbolji način odgovorili zahtjevima kriznih vremena, u trgovačkom lancu Interex od jeseni prošle godine kontinuirano razvijaju projekat Top Budget, odnosno svoju robnu marku.
Trenutno se na policama svih Interexovih prodajnih objekata može naći mnogo artikala sa spomenutom oznakom, a radi se o prehrambenim proizvodima, deterdžentima za posuđe i veš, kao i sredstvima za ličnu i kućnu higijenu.

Najnoviji proizvodi koji nose oznaku Top Budget su mesne prerađevine: pileći parizer, pileće hrenovke i roštiljska kobasica te jednokratne pelene za bebe "labell".

Većina Top Budget proizvoda dolaze iz pogona renomiranih bh. proizvođača, a neki od njih su: Agragold, Barpeh, Vitaminka/Kreis, Bajrić, Bakalar, M.I. Semić.

Ovakvom akcijom ne samo da se nudi kvalitetna i cjenovno prihvatljiva roba široke potrošnje, već se stimulira i domaća proizvodnja, kaže se u saopćenju Interexa.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: