Hotel "Maršal"
Hotel "Maršal" Bjelašnica u posljednjoj je fazi implementacije svjetski priznatih standarda ISO 9001:2008 i HACCP čime potvrđuje da je briga o zadovoljstvu klijenta glavna obaveza menadžmenta, navode iz tog hotela.
Na ovogodišnjoj dodjeli prestižne nagrade „Zlatna turistička ruža“, koja je održana povodom Svjetskog dana turizma prije nekoliko dana u Banjoj Luci, hotel „Maršal“ je već drugu godinu uzastopno dobio i priznanje u kategoriji "smještajni ugostiteljski kapaciteti".
"Pored već dobijenih nagrada, za najbolji zimski centar u kategoriji 'najbolji hotel' i 'Zlatne ugostiteljske krune', jako smo ponosni što smo i ove godine jedan od dobitnika 'Zlatne turističke ruže'. Ova nagrada za nas predstavlja još jedan podsticaj da nastavimo sa stalnim poboljšanjima naših usluga obogaćivanjima sadržaja, kako bismo boravak u hotelu i na cijeloj planini učinili što ugodnijim i prijatnijim svim gostima", izjavio je direktor hotela „Maršal“Zahid Bešović.
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili
Bingo City Centar se otvara sutra na Ilidži: Evo šta nudi novi tržni centar u Sarajevu
Vezani članci
Smatraju ih neprimjerenim
Ove navike užasno nerviraju hotelsko osoblje, izbjegavajte ih da ne bi došli u neugodne situacije
Nova poslovna strategija