Tako će “Klas” i “Sprind” u Splitu naglasiti ponudu polugotovih i gotovih pekarskih proizvoda, “Sarajevska pivara” će promovirati pivo koje, u konkurenciji hiljada pivara, zauzima 14. mjesto u svijetu, “Vegafruit” će predstaviti ponudu sokova i drugih prerađevina od voća i povrča, dok će svoje domete u grafičkoj industriji i proizvodnji ambalaže prezentirati “Polet” i “Unioninvestplastika”, najveće grafičke kuće u BiH. Podršku ovim kompanijama u plasiranju proizvoda na hrvatsko tržište pružit će Inter MIMS Hrvatska.
Inače, “Gast” je vodeći gastronomski i turistički događaj u Hrvatskoj, te nezaobilazno mjesto okupljanja privrednika relevantnih djelatnosti i sklapanja poslova neposredno pred turističku sezonu. Snagu sajma i njegovu važnu poziciju na međunarodnom privrednom nivou prepoznala je I BiH, koja je ove godine prihvatila čast da bude zemlja-partner.
“Gast” je jedan od rijetkih sajmova u regionu koji bilježi stalni rast posjetitelja i izlagača (30 posto godišnje). Organizaciju nastupa bh. privrede na ovom sajmu preuzela je Privredna komora Tuzlanskog kantona.