{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sberbank ocijenjena kao drugi najvredniji bankarski brend u Evropi

F
27.2.2013. u 10:53
0
2
Sberbank ocijenjena kao drugi najvredniji bankarski brend u Evropi
0
Sberbank ocijenjena kao drugi najvredniji bankarski brend u Evropi
Magazin The Banker proglasio je Sberbank “Bankom godine”, a magazin The Economist ju je rangirao na drugo mjesto u poretku povrata na kapital kompanija u toku posljednjih deset godina.
Anketa koju je proveo Brand Finance obuhvatila je dug spisak kriterija za ocjenu vrijednosti brenda među 500 banaka koje posluju globalno, te je među evropskim institucijama Sberbank zauzela drugo mjesto.

U 2012. godini, vrijednost njenog brenda je porasla za 3,4 milijarde dolara na ukupno 14,2 milijarde dolara, što je Banku u globalnom poretku podiglo za četiri mjesta, do trinaeste pozicije.

Kriteriji ankete su obuhvatili, između ostalog, ukupnu aktivu, novčane tokove, profit, učešće u tržištu, geografsku rasprostranjenost brenda, sliku banke među njenim klijentima i prognoze ključnih indikatora za narednih pet godina.

The Banker u Evropi trenutno vidi Sberbank na drugom mjestu, odmah iza francuske banke BNP Paribas.

Ovakav rezultat se može pripisati posljednjim aktivnostima Banke među koje spada i velika integracija podružnica Sberbank Europe AG u osam zemalja centralne i istočne Evrope.

U Sloveniji, Slovačkoj, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji, Banka već posluje pod imenom Sberbank, što je slučaj i sa Sberbank Europe AG holdingom sa sjedištem u Beču, saopćeno je iz Sberbank BH d.d.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: