{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Raiffeisen banka: Ostvarena dobit i kapital potvrda stabilnosti

15.4.2015. u 13:36
0
33
Raiffeisen banka: Ostvarena dobit i kapital potvrda stabilnosti
0
Raiffeisen banka: Ostvarena dobit i kapital potvrda stabilnosti
Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina danas je na konferenciji za medije predstavila rezultate poslovanja za 2014. godinu, koju je ispratila sa dobrim poslovnim rezultatom, te se osvrnula na aktivnosti za 2015. godinu.
"Uprkos izazovnom poslovnom okruženju, drago mi je da mogu reći da smo prethodnu godinu završili sa ukupnom netodobiti od 53,83 miliona KM što je porast od 26,7 procenata u odnosu na 2013. godinu. Kroz optimizaciju procesa te prilagođavanje tržišnim uslovima, uspjeli smo zadržati našu tržišnu poziciju i stabilnost poslovanja a čemu u prilog ide i ukupni kapital Banke koji je na kraju prošle godine iznosio 530 miliona KM. U periodu koji je pred nama nastavit ćemo slijediti strategiju inovatora kako bismo našim klijentima ponudili sveobuhvatnu i kvalitetnu uslugu", izjavio je Karlheinz Dobnigg, direktor Raiffeisen banke, te dodao je banka u 2014. godini proširila svoju mrežu otvorenjem dvije nove poslovnice na području Sarajeva što je potvrda sigurne opredijeljenosti banke da nastavi poslovati na ovom tržištu.

Banka je u prošloj godini nastavila aktivno podržavati stanovništvo i bh. privredu te su novi krediti na kraju godine iznosili više od 800 miliona KM.

Godina je završena sa ukupnom aktivom od 3,7 milijardi KM, dok su depoziti od 2,9 milijardi KM pokazatelj povjerenja klijenata u Banku ali i u bankarski sektor.

U ovu godinu Raiffeisen banka je ušla sa ponudom novih proizvoda te je u segmentu poslovanja sa fizičkim licima klijentima prva na ovom tržištu ponudila POS uređaje za beskontaktno plaćanje kao i beskontaktne kartice za brže i sigurnije plaćanje, dok je u segmentu poslovanja sa pravnim licima svoju ponudu obogatila faktoring uslugom.

Tokom 2015. godine, Raiffeisen banka će nastojati da spremno odgovori na sve zahtjeve tržišta u pogledu atraktivnosti proizvoda, ali i na zahtjeve klijenata u cilju povećanja kvaliteta usluge. Također, s ciljem kontinuiranog praćenja trendova, Banka će i dalje raditi na poboljšanju usluge Internet bankarstva koje klijentima omogućava lakše, brže i povoljnije poslovanje, ne zanemarujući pri tome ni tradicionalni način pružanja svojih usluga putem poslovnica.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: