{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Okrugli sto "Aerodromi i kontrola leta - rizici i osiguranje"

F
9.12.2008. u 15:21
0
0
Okrugli sto "Aerodromi i kontrola leta - rizici i osiguranje"
0
Okrugli sto "Aerodromi i kontrola leta - rizici i osiguranje"
Aerodrom Banja Luka
Iznosi koje danas plaćaju aerodromi u Bosni i Hercegovini osiguravajućim kućama mogu se smanjiti, a troškovi osiguranja učiniti transparentnim, jedan je od zaključaka okruglog stola "Aerodromi i civilna kontrola leta - rizici i osiguranje" koji je održan u ponedjeljak u Sarajevu.
Organizatori skupa bili su prva registrirana brokerska osiguravajuća kuća u BiH "Visa brokers" te vodeći svjetski savjetnik za rizike u civilnoj avijaciji "Marsh Aviation i Aerospace", uz podršku Direkcije za civilno zrakoplovstvo Ministarstva komunikacija i prometa BiH.

Rečeno je da je sve snažnija globalizacija svjetske ekonomije te potreba da se veće razdaljine prevaljuju u kraćem vremenu rezultirala velikim porastom prijevoza robe i putnika, navodi se u saopćenju organizatora skupa.

Bosna i Hercegovina je dio globalnog svijeta, a njeni civilni državni organi uskoro će preuzeti i potpunu kontrolu bh. neba. To nameće potpuno drugačije obaveze i odgovornosti kontrolora i kontrole letova. Prvenstveno se to odnosi na sigurnost putnika, aerodroma i dobara.

Istaknuto je da će u tom segmentu značajnu ulogu imati i osiguravajuće kuće. Aerodromi, kontrola leta i pridružene djelatnosti obavljajući svoj složeni posao izlažu se različitim rizicima, koji ako se ne izbjegnu mogu dovesti u pitanje njihovo dugoročno funkcioniranje i ogromne financijske gubitke.

Uvodničari okruglog stola bili su potpredsjednik "Marsha" i stručnjak s 15-godišnjim iskustvom u osiguranju u avijaciji Simon Macfayden te Sandra Lansbury iz londonskog odjela "Marsha", zadužena za međunarodne poslove.

Pored bh. stručnjaka civilne avijacije, u radu skupa učestvovali su i predstavnici sva četiri civilna bh. aerodroma te predstavnici aerodroma iz Hrvatske i Crne Gore.

Kako se moglo čuti u diskusiji, u svijetu je odavno napuštena praksa da se o riziku u civilnom zrakoplovstvu dogovara direktno s osiguravajućim kućama, koje mogu prihvatiti samo dio rizika u ovoj osjetljivoj privrednoj djelatnosti.

Umjesto toga angažiraju se specijalizirani savjetnici za rizike koji su u isto vrijeme i kreatori proizvoda osiguranja, namijenjenih za aerodrome, kontrolu leta i brokere osiguranja na tržištu osiguranja.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: