Nejra i Rijad se "uselili" u poslovnicu Sberbank BH u Štosmajerovoj ulici
Kreativni koncept je razvijen na ideji približavanja klijentima i njihovim potrebama. Posebno u TV spotu, ova ideja živopisno je ilustrirana na ličnim situacijama klijenata koji "žive u poslovnici Banke" i u kojoj zadovoljavaju svoje različite potrebe.
Sberbank BH je ovu ideju, osim na TV spotu, praktično implementirala i u filijali Sarajevo, u Štrosmajerovoj ulici, u koju se jutros "uselio" mladi bračni par - Nejra i Rijad, koji će tu provesti dva dana prolazeći kroz uobičajene životne situacije.
Ta marketinška aktivnost se premijerno realizira u BiH, nakon što je prošle sedmice, također, premijerno prikazan novi spot Sberbank.
"Želimo da na jedan drugačiji način pokažemo ljudima da je moguće da se u banci osjećaju kao kuće. Na ovaj način poručujemo našim klijentima da razumijemo njihove živote, potrebe i želje, te da smo u mogućnosti ponuditi im odgovarajuću finansijsku uslugu", izjavio je vođa Odjela marketing i komunikacije Sberbank BH Vedran Peršić.