Finansije
5

Isplata depozita vlasnicima računa Bobar banke počinje 19. januara

Piše: G. D.
S današnje konferencije za medije (Foto: Klix.ba)
S današnje konferencije za medije (Foto: Klix.ba)
Agencija za osiguranje depozita BiH saopštila je danas u Banjoj Luci da će isplata osiguranih depozita deponentima "Bobar banke" u likvidaciji početi 19. januara.

Radi efikasne isplate osiguranog depozita potrebno je sa sobom imati dokaze o vlasništvu (štedna knjižica, Ugovor o osiguranju, kartica tekućeg ili drugog računa), kao i identifikacioni dokument (lična karta ili pasoš). Zahtjev za isplatu osiguranog depozita, kao i Izjavu o subrogaciji-prenosu potraživanja će biti uručeni na šalterima banke isplatioca.

"Potencijalna obaveza Agencije za osiguranje depozita BiH iznosi 806.610.266,86 KM. Na spisku se nalazi 21.379 deponenata - fizičkih i pravnih lica. To je obaveza koju ćemo mi isplatiti i sredstva za to su osigurana. Depozite do pet maraka i pet maraka nećemo isplaćivati i oni idu u likvidacionu masu. Ostatak depozita, koji podrazumijeva depozite preko 50.000 maraka, ići će tako što će svi biti prijavljeni likvidacionom upravniku i kako likvidacija bude tekla, stjecat se pravo na ostatak iznosa", rekao je direktor AOD BiH Josip Nevjestić.

Nevjestić je naveo da postoje tri načina za isplatu: isplata na licu mjesta, prepuštanje izbora vlasniku i da se sredstva zadrže u banci isplatioca. On je istakao da će se isplata vršiti u UniCredit banci A. D. Banja Luka, podsjetivši da je riječ o osiguranim depozitima do 50.000 KM. Agencija je, dodao je on, pozvala tri banke, ali samo je UniCredit banka bila spremna da prihvati ovu obavezu.

"Na ukupni iznos depozita obračunata je i kamata. Isplata počinje za sedam dana, na 112 isplatnih mjesta, kroz 32 filijale UniCredit banke i pet agencija. Rok isplate trajat će pet godina, tako da nema potrebe da se diže galama i da se stvaraju nepotrebne gužve", istakao je Nevjestić.

Vođa tima isplate Perica Rajčević rekao je da su Pošte RS krenule sa distribucijom obavještenja deponentima "Bobar banke" 8. januara. Klijenti su već počeli da primaju ta obavještenja.

"Ukoliko bilo ko od deponenata ne dobije ovo obavještenje, to nimalo ne utiče na njihova prava i oni će i dalje moći da ostvare svoja prava u najbližoj poslovnici UniCredit banke A. D. Banja Luka. Ukoliko se deponenti 'Bobar banke' ne slažu sa presjekom stanja kojeg su dobili od AOD BiH, mogu da podnesu reklamaciju. Na najfrekventinijim poslovnicima nalazit će se i radnici AOD BiH, koji će pomoći deponentima", rekao je Rajčević, dodavši da nema novih saznanja o slučaju "Bobar banke".