Carlo Messina
Grupa Intesa Sanpaolo dobila je nagradu Evropske asocijacije za finansijski menadžment i marketing (EFMA) iz Pariza "Best customer analytics and big data innovation", za inovativni projekat koji analizira frekvenciju i intenzitet relacija između account menadžera i klijenata, te za proširenje projekta na cjelokupnoj mreži.
Tim povodom generalni direktor Grupe Intesa Sanpaolo Carlo Messina je rekao: "Značajno je što je Intesa Sanpaolo odabrana među mnogim sposobnim i inovativnim kandidatima iz cijeloga svijeta. Ovo je pokazatelj da se možemo natjecati sa vodećim poslovnim bankama na svim razinama. Važno je da je nagrada prepoznala našu strategiju ulaganja u alat za odnose sa klijentima, koji su u središtu našeg poslovanja".
Intesa Sanpaolo je bila jedina banka iz Italije koja je konkurisala za ovu prestižnu nagradu.
Internetska stranica www.efma.com/accenture donosi opis projekta Intesa Sanpaolo, kao i inovacije više od 150 financijskih institucija iz 54 različite zemlje.
Možda vas zanima
Najskuplji igrač Arsenala
Navijači ismijavaju Riceovu djevojku zbog izgleda, slomljena je obrisala sve fotografije
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci
Intesa Sanpaolo Banka