{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


ASA Aleasing nudi mobilnu asistenciju pravnim licima

S
28.4.2011. u 12:41
0
0
ASA Aleasing nudi mobilnu asistenciju pravnim licima
0
ASA Aleasing nudi mobilnu asistenciju pravnim licima
U poslovnom svijetu odgovorno upravljanje finansijama predstavlja ključ uspjeha. Ostvariti što bolji rezultat uz minimalne troškove cilj je svake kompanije. Zbog toga je veoma važno iskoristiti svaku pogodnost koja može unaprijediti poslovanje. Da je to zaista moguće pokazuje i usluga "fleet managementa", koju kompanije koriste kako bi imale što bolji uvid u svoj vozni park.
Fleet menagement je specifična usluga operativnog leasinga koja se ne sastoji od finansiranja samog vozila već predstavlja kompletnu uslugu upravljanja voznim parkom jednog preduzeća. Ova usluga je veoma pogodna za sva pravna lica koja na ovaj način mogu iskoristiti sve ekonomske i poreske pogodnosti koje im pruža ovaj način finansiranja.

Kako bi svojim klijentima olakšala poslovanje ASA Aleasing u okviru fleet managmenta, a u saradnji sa BIHAMK-om donosi novu uslugu ASA Aleasing mobilna asistencija.

"Saradnjom s BIHAMK-om želimo prilagoditi naše usluge potrebama klijenata, te konstantno raditi na poboljšanju kvaliteta istih", ističe Muamer Golubović, rukovodilac sektora prodaje ASA Aleasinga.

Mobilna asistencija predstavlja uslugu koja je dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici, odgovorna za preuzimanje poziva sa područja BiH i Evrope, te zadužena za zbrinjavanje vozila, putnika i davanje osnovnih informacija o asistenciji.

Pravo na korištenje asistencije korisnik stiče potpisivanjem ugovora o operativnom leasingu i na raspolaganje mu se stavlja kartica asistencije koja mu omogućava brži i efikasniji pristup ovoj usluzi. Nakon potpisivanja ugovora o operativnom leasingu karticu asistencije izdaje ASA Aleasing i BIHAMK.

"Administrativna procedura je minimalna. Uz navedenu karticu asistencije, korisnik usluge prati i karticu korištenja dodatnih troškova, plaća mjesečnu najamninu kao naknadu za korištenje vozila, a da pri tome ne mora brinuti o ostalim dodatnim troškovima vezanim za vozilo", zaključuje Golubović.

Važno je istaći da postoje dvije vrste kartica, i to "All Inclusive" i "Classic". Vlasniku "All Inclusive" kartice bit će omogućene slijedeće usluge: vozila za pomoć na cesti (vozilo SPI) za otklanjanje kvarova na području BiH do tri puta godišnje, vozila za pomoć na cesti (vozilo SPI) za otklanjanje kvara na području Evrope jednom godišnje, vučna vozila za transport ili izvlačenje vozila u kvaru na području BiH i Evrope, i transport havarisanog vozila na području BiH i Evrope. Kartica "Classic" nudi sve pomenute usluge ali za područje BiH.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: