Dvije kompanije su napravile Facebook stranicu na kojoj su pozvale ljude koji traže posao, da se predstave kreativnom video biografijom. Principom "lajkanja" su dobijena četiri favorita, koje su banka i Posao.ba educirali za cijeli proces traženja posla, organizirali kurseve za usavršavanje kako bi bili što idealniji kandidati za posao, i konačno ih uvezali sa svojim klijentima i poslovnim partnerima koji traže uposlenike. Namjera projekta je, da se ljudi, posebno mladi aktiviraju i pokrenu, da se stimuliše optimizam i ohrabri na drugačije, nove načine traženja posla, a krajnji cilj omogućiti probni rad i šansu na stalni posao za dva čovjeka.
Intervjui za posao za tri kandidata su još u toku, a prva priča uspjeha je zaposlenje kandidata Muamera Bešića iz Banovića u Ećo Company.
Direktor firme, Suad Ećo je o projektu rekao: “Mi smo postali prepoznatljiv brend upravo zato jer smo otvoreni za inovacije i kreativan pristup poslu, stoga nam je i ovaj neobičan projekat privukao pažnju. Cijenili smo, da je dio naše društvene odgovornosti da odreagujemo, ako to možemo. Mi konstantno rastemo i Muamer će već u narednim danima dobiti šansu da bude dio toga“.
Muamer Bešić, diplomirani ekonomista koji već neko vrijeme traži posao, nam je rekao: "Radit ću na poslovima prodaje i marketinga i imam obećanje od Sparkasse Bank i Posao.ba, da ću imati svu stručnu podršku njihovih timova kako bih se što bolje pokazao. Uz moju volju i trud, vjerujem da ću dobiti stalno zaposlenje i izuzetno sam zahvalan na ovoj prilici".
Projekat je svojevrtsan primjer, da privatni sektor svoje društveno odgovorne akcije može usmjeriti na jedan od najvećih problema društva – nezaposlenost i kroz kreativne, hrabre inicijative može napraviti pozitivne promjene.