biznis
0

Facebook projekat zapošljavanja Sparkasse Bank i Posao.ba

Sarajevo-x.com
Haris Avdić, Muamer Bešić i Suad Ećo
Haris Avdić, Muamer Bešić i Suad Ećo
Sparkasse Bank i portal Posao.ba su u martu provele prvi projekat zapošljavanja na socijalnoj mreži Facebook pod nazivom Business Makeover. Ideja projekta je, da se ovaj novi medij, koji broji gotovo milion članova, učini korisnim kanalom za predstavljanje i promociju nezaposlenih, te njihovo uvezivanje sa potencijalnim poslodavcima.

Dvije kompanije su napravile Facebook stranicu na kojoj su pozvale ljude koji traže posao, da se predstave kreativnom video biografijom. Principom "lajkanja" su dobijena četiri favorita, koje su banka i Posao.ba educirali za cijeli proces traženja posla, organizirali kurseve za usavršavanje kako bi bili što idealniji kandidati za posao, i konačno ih uvezali sa svojim klijentima i poslovnim partnerima koji traže uposlenike. Namjera projekta je, da se ljudi, posebno mladi aktiviraju i pokrenu, da se stimuliše optimizam i ohrabri na drugačije, nove načine traženja posla, a krajnji cilj omogućiti probni rad i šansu na stalni posao za dva čovjeka.

Intervjui za posao za tri kandidata su još u toku, a prva priča uspjeha je zaposlenje kandidata Muamera Bešića iz Banovića u Ećo Company.

Direktor firme, Suad Ećo je o projektu rekao: “Mi smo postali prepoznatljiv brend upravo zato jer smo otvoreni za inovacije i kreativan pristup poslu, stoga nam je i ovaj neobičan projekat privukao pažnju. Cijenili smo, da je dio naše društvene odgovornosti da odreagujemo, ako to možemo. Mi konstantno rastemo i Muamer će već u narednim danima dobiti šansu da bude dio toga“.

Muamer Bešić, diplomirani ekonomista koji već neko vrijeme traži posao, nam je rekao: "Radit ću na poslovima prodaje i marketinga i imam obećanje od Sparkasse Bank i Posao.ba, da ću imati svu stručnu podršku njihovih timova kako bih se što bolje pokazao. Uz moju volju i trud, vjerujem da ću dobiti stalno zaposlenje i izuzetno sam zahvalan na ovoj prilici".

Projekat je svojevrtsan primjer, da privatni sektor svoje društveno odgovorne akcije može usmjeriti na jedan od najvećih problema društva – nezaposlenost i kroz kreativne, hrabre inicijative može napraviti pozitivne promjene.