{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Facebook dnevno koristi milijardu ljudi, ali postoje brendovi koji se koriste znatno više

29.8.2015. u 15:10
20
55
Facebook dnevno koristi milijardu ljudi, ali postoje brendovi koji se koriste znatno više
20
Facebook dnevno koristi milijardu ljudi, ali postoje brendovi koji se koriste znatno više
Svakog ponedjeljka jedan od sedam ljudi na svijetu koristi Facebook, objavljeno je iz kompanije na čijem je čelu Mark Zuckerber. Facebook tvrdi da imaju ukupno 1,49 milijardi aktivnih korisnika. No, podatak da milijardu ljudi koristi Facebook u toku jednog dana predstavlja rekord.
Pa ipak, i pored ovako sjajnih rezultata Facebooka, postoje brendovi koje ljudi koriste češće nego Facebook.

Uzmimo naprimjer Colgate. Prema istraživanjima agencije Kantar, 65 posto svjetske populacije koristi pastu za zube ove marke.

Ako pretpostavimo da svaki čovjek barem jednom dnevno pere zube, dolazimo do podatka da Colgate pastu za zube koristi svakodnevno više milijardi stanovnika planete.

Coca-Cola svakodnevno proda 1,9 milijardi flaša najpoznatijeg napitka na svijetu, s tim da je važno napomenuti da su u ovaj broj uključeni i prirodni sokovi i voda koju Coca-Cola prodaje.

U IT svijetu također postoje uspješniji od Facebooka. Tako Microsoft tvrdi da njihov Windows koristi 1,5 milijardi osoba, dok Microsoft Office koristi 1,2 milijarde ljudi dnevno.

No, na polju društvenih mreža, Facebook je ubjedljivo na prvom mjestu kada se radi o broju aktivnih korisnika.

Najbliži Facebooku na ovoj listi je YouTube koji mjesečno koristi oko milijardu ljudi.

Facebookov Messenger je tokom juna koristilo 700 miliona osoba, što je nešto manje od kineske inačice QQ koju mjesečno koristi 843 miliona osoba ili Whats App-a koga koristi oko 800 miliona osoba.

Google+, prema procjenama, mjesečno koristi manje od 300 miliona osoba.

Iako su zubi ljudima još uvijek veći prioritet od društvenih mreža, jasno je da Facebook nema prave konkurencije na ovom polju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: