{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ecotonova proljetna kampanja "Vi i priroda štedite"

S
13.5.2010. u 16:28
0
0
Ecotonova proljetna kampanja "Vi i priroda štedite"
0
Ecotonova proljetna kampanja "Vi i priroda štedite"
Kompanija Ecoton iz Sarajeva od 10. maja krenula je sa novom proljetnom kampanjom kojom pokušavaju odgovoriti na mnoga pitanja u vezi sa renovacijom tj. ponovnim punjenjem tonera i ketridža.
Mnogobrojne su prednosti renovacije tonera, ali prije svega treba izdvojiti uštedu novca, jednaku količinu i kvalitetu ispisa, te zaštitu okoliša. Ušteda je na prvom mjestu, cijena novog tonera često iznosi 40-45% cijene samog printera, tako da je ekonomska opravdanost neupitna.

Renovacija tonera ima veliku ekonomsku opravdanost: štedi novac i stvara nova radna mjesta. Ponovno punjeni toneri i ketridži se proizvode lokalno i regionalno, dakle u BiH, za razliku od masovne proizvodnje novih tonera u stranim i dalekim zemljama.

Za proizvodnju jednog tonera potrebno je više litara nafte. U svijetu se godišnje za proizvodnju plastičnih kućišta tonera utroši 1,2 miliona barela nafte. Recikliranjem se godišnje uštedi 300.000 barela nafte, što je produkcija jedne manje rafinerije.

Toneru koji se baci na deponiju potrebno je najmanje 450 godina da se potpuno razgradi, upozoravaju iz Ecotona i poručuju: "Uštedite svoj novac, koristite isključivo zelene tehnologije, jer smanjujete količinu teško razgradivog materijala i pokazujete ekološku svijest - ne bacajte prazan toner u otpad. Vi i priroda štedite!"

Sve dalje informacije možete pronaći na www.ecoton.ba.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: