biznis
91

Drugi Sarajevo Marketing Summit okupio više od 450 učesnika

Klix.ba
Na 2. Sarajevo Marketing Summitu koji su organizovali InAcademy i Finance Academy, govorilo se o novom marketingu. Summit je okupio preko 450 direktora marketinga i stručnjaka.

Poslovni svijet se promijenio drastično u posljednjih pet godina. Zahvaljujući rasprostranjenosti tehnologije lakše je doprijeti do kupaca, zahvaljujući društvenim mrežama i internetu komunikacija je dvosmjerna što omogućava kompanijama da dobiju povratne informacije kupaca o kompaniji. U isto vrijeme, marketing zahtijeva promjene u organizaciji poslovanja, poziva na nove vještine, nove procese, i nove načine gledanja na odnos sa klijentima. Marketing je sada proces anganžmana i učenja.

"Ovo je nevjerovatna konferencija koja nudi veliku mogućnost za umrežavanje, ali i za sticanje novih ideja i uvida u poslovna rješenja", rekao je Petar Vasić, direktor i konsultant koji vodi agenciju Vasić Media, a koji je ujedno bio jedan od govornika ovogodišnjeg Summita. On je na summitu govorio o upotrebi društvenih mreža za postizanje marketinških i poslovnih ciljeva.

Glavni fokus konferencije stavljen je na inovacije i trendove. Na konferenciji govornici su bili vodeći lideri u oblasti marketinga.

Lejla Hadžiabdić, marketing manager kompanije Microsoft, kao govornik Summita istakla je važnost ove konferencije: Posebno mi je drago što je pojam digital stavljen kao jedan od značajnih tema Summita, i što su organizatori prepoznali značaj novog marketinga i tehnologija za razvoj marketinga i poslovanja. Brzina razvoja proizvoda je nevjerovatna. O tome zašto marketing treba da postane „start up mentalitet“ za kompanije govorio je Edin Mehić, direktor Posao.ba koji nije krio oduševljenje samom konferencijom i brojem učesnika: Ovaj Summit je uspio da okupi direktore najvećih kompanija, kao i direktore marketinga na jednom mjestu. Sigurno jedno nauticajnije društvo u svijetu biznisa u BiH i regionu danas je bilo na Sarajevo Marketing Summitu gdje su dijelili znanje, razgovarali o novim načinima poslovanja i trendovima, rekao je. Ovogodišnji summit ispunio je cilj, pokazao je učesnicima kako da iskoriste marketinške alate, prate trendove i budu inovativni u današnjem digitalnom svijetu.