Iz bogatog asortimana Ditinih proizvoda, ovom prilikom promotivno se izdvojila nova linija omekšivača "Soflty", kao i višenamjenski deterdžent za rublje "Arix Softly 3u1", priopćeno je iz Dite.
Ovakvim poslovnim potezom, Dita je dokazala kako je praćenje najsuvremenijih trendova u industriji deterdženata njeno opredjeljenje i poslovna politika, time si priskrbljujući povoljne uvjete za širenje tržišnih pozicija.
Dita je u Amsterdamu pokazala svoje mogućnosti kreiranja i proizvodnje robne marke koja je u skladu sa željama i zahtjevima kupca, u dizajnerski i tekstualno adaptiranim ambalažama različitih dimenzija.
Već više od 20 godina PLMA godišnji sajam "Private label" proizvoda predstavlja mjesto susreta proizvođača i trgovačkih lanaca iz cijelog svijeta, omogućavajući uspostavu efektnih kontakata i poslovnih suradnji. Ovaj sajam olakšava proizvođačima pristup novim tržištima i njihovu međunarodnu ekspanziju.