Ostvarenje značajnog rasta izvoza u poređenju sa prošlogodišnjim poslovnim rezultatima zasnovano je na proširenju poslovne saradnje sa dugogodišnjim partnerima DITE, kao i pronalaženju novih partnera na područjima Slovenije, Kosova, Češke Republike, Makedonije, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Albanije i Libije.
Činjenica da su proizvodi DITE uspješno plasirani i na tržišta Zapadne Evrope, u zemlje Beneluxa i Francusku, bitno je uticala na rekordan rast izvozne realizacije ove kompanije, kao i njeno uspješno poslovanje tokom tekuće godine.
Najzaslužniji faktor za povećanje prodaje, kako na domaćem tako i na inostranom tržištu, predstavlja vrhunski kvalitet Ditinih proizvoda koji se ostvaruje kroz stalni napor Ditinih stručnjaka na usavršavanju postojećih proizvoda i lansiranju novih. U cilju ulaska na francusko tržište, Ditini deterdženti robne marke ARIX bili su podvrgnuti brojnim testovima prema kojima su zadovoljili visoki evropski standard, te su na taj način svrstani u Premium (najviši) razred deterdženata.
Na osnovu dosadašnjeg rasta i Ditinih izvoznih planova, u narednoj godini očekuje se dodatno povećanje izvoza i do 50 % u odnosu na rezultate ostvarene u 2006. godini, a s obzirom na skoro uspostavljenu saradnju sa partnerom iz Belgije, kompanijom NV “Alphachem” - koji je prisutan na tržištima zemalja Beneluxa i Francuske, realno je očekivati da će se ostvariti puni efekat prodora i na ta tržišta.
Na domaćem tržištu, Dita je u drugoj polovini 2006. godine, zaključno sa novembrom u odnosu na prvo polugodište, ostvarila rast realizacije od 48%. U narednoj godini očekuje se zadržavanje trenda rasta na nivou ostvarenog u 2006. godini.
Ostvarujući ovakve poslovne rezultate, tuzlanska Dita potvrđuje svoje opredjeljenje ka stalnom unaprjeđenju kvaliteta svojih proizvoda, koristeći najsavremeniju tehnologiju u industriji deterdženata, te tako zadovoljavajući i najviše potrebe svojih kupaca ne samo na bosanskohercegovačkom tržištu, već i šire.