{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Deset najboljih digitalnih kampanja u 2015. godini

S
3.9.2015. u 10:14
6
6
Deset najboljih digitalnih kampanja u 2015. godini
6
Deset najboljih digitalnih kampanja u 2015. godini
Približava nam se još jedan SoMo Borac, nagrada za najbolje regionalne digitalne kampanje koju organizuju agencije 404 i Jasno i glasno, a koja se dodjeljuje na Weekend media festivalu u Rovinju.
Dobra digitalna kampanja, osim što mora biti tehnički i vizualno gotovo savršena, mora i inspirirati te uključivati gledatelje i korisnike u raspravu. Praksa izbora najboljih digitalnih kampanja iz godine u godinu postaje težak posao jer se digitalno tržište širi i ima sve veće apetite, a kampanje su sve bolje i bolje. Osim vizualne i sadržajne kvalitete, kampanja nas treba opčiniti da bi efekt koji želi postići bio potpun. Predstavljamo vam 10 najboljih kampanja u 2015. godini.

Hollograms for Freedom - DDB Španjolska


Sjajna kampanja koja svojom inovacijom zadivljujuće širi granice digitalnog. Osim izvrsne realizacije prenosi i snažnu poruku koja odiše prijeko potrebnim aktivizmom. Upotreba holograma u svrhu protesta nešto je što zaslužuje zlato na Cannes Lionu.


Guns with History - Grey New York


Sva genijalnost ove kampanje ne može stati u samo nekoliko rečenica. Educirati o rizicima kupnje oružja te podići svijest o potencijalnim rizicima koje posjedovanje oružja donosi tvorcima kampanje je, itekako, pošlo za rukom. Zasluženo je našla svoje mjesto na popisu najboljih. http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/597394/the-gun-shop

SOS SMS - Mexican Red Cross


Jednostavne stvari u kampanjama nerijetko se pokažu učinkovitijima nego one složene. Korištenje mobitela u humanitarne svrhe svakako je jedna od njih. Brzina kojom dobijemo potrebnu informaciju ključna je u spašavanju života, a ova genijalna kampanja svakako zaslužuje mjesto među najboljima.


Photoshop Murder Mistery - Adobe


Školski primjer kako korisnika uključiti i dobiti maksimalnu zainteresiranost. Fantastično realizirana kampanja koja profesionalcima i majstorima Photoshopa, ali i onima koji ga koriste rekreativno, pruža dobru zabavu. Rezultati koje je kampanja postigla više su nego izvrsni te su jasan pokazatelj kako se brand, želi li biti konkurentan i zanimljiv, mora upotpunjavati inovacijama.


"Volvo Interception" - Grey New York


Promišljena strategija koju je Volvo iskoristio jedan je vrlo poznat „trik“, izvrsno iskorišten za početak rasprave o brandu. Tokom Super Bowla Twitter je „gorio“ od rasprave o Volvu. Kako i zašto pogledajte u kampanji koja je Volvu osigurala veliki angažman na društvenim mrežama.


Carpboard - Google


Kampanja koju je lansirao Google zadivljuje svojom jednostavnošću, ali i pristupačnošću. Virtualna stvarnost sada je dostupna svima koji imaju smartphone. Aplikacije koje se lansiraju i množe sada su našle svoje "papirnato" uporište i izvrsnu realizaciju. Pogledajte kako je Google napravio fantastičnu "kampanju od kartona".


TWIN Souls - Y&R Moscow


Pomicanje granica i rušenje predrasuda jedna je od glavnih značajki ove genijalne i humane kampanje. Pogledajte kako je inovativna tehnologija prepoznavanja lica pomogla da se ovaj veliki društveni problem počne rješavati, a činjenica da se broj zahtjeva za usvajanje nakon kampanje podigao za 500 posto najbolje svjedoči o njenoj uspješnosti.


"Between us" - Vodafone


Tekući društveni problemi mogu biti umanjeni kreativnim rješenjem jedne od multinacionalnih kompanija koja ovom kampanjom prednjači pred nevladinim organizacijama koje su inače "rezervirane" za kampanje ovakve vrste.


The Ice Bucket Challenge - ALS Associtation


Popis top 10 nikako ne može proći bez jedne od najboljih kampanja koja je potaknula cijeli svijet na neobičnu aktivnost - izlijevanje ledene vode na glavu. I to sve s plemenitom namjerom - podići svijest o neurološkoj bolesti ALS-u i pomoći svim oboljelima. Gotovo da ne postoji slavna osoba koja nije sudjelovala u ovoj viralnoj aktivnosti, a to mnogo govori o popularnosti i raširenosti kampanje. http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/568328/the-ice-bucket-challenge


The banner contest for psychopats - Voyages-SNCF


Zabavna kampanja koja definitivno mijenja stajalište o bannerima. Genijalno osmišljeno rješenje za izvrsne rezultate.
http://www.notsobadforfrenchy.com/vsc/

Prijavite se na SoMo Borac! Saznajte više na somoborac.com

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: