{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Coly tjestenina rebrandingom dobila privlačniju ambalažu

S
31.1.2011. u 14:24
0
2
Coly tjestenina rebrandingom dobila privlačniju ambalažu
0
Coly tjestenina rebrandingom dobila privlačniju ambalažu
Prvi proizvođač iz BiH koji se uključio u projekat rebrandinga i predstavio novi dizajn svoje ambalaže za Coly tjesteninu. Ovaj bh. proizvođač među prvima je prepoznao značaj redizajna vlastite ambalaže kao i prednosti jednog ovakvog projekta.
RE*BRANDING/Bosna i Hercegovina je projekat koji je pokrenula agencije za komunikacije Mark IN sa ciljem unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija BH proizvođača, a samim tim i njihovog uspješnijeg pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Projekat će se realizovati zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca BH proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu, kao što su: poslovno-investicioni portal eKapija.ba, Business Magazin, portal Sarajevo-x.com, magazin Media Marketing, Večernji list, magazin Gracija, Urban magazin, portal Mobile.ba, te BBI centar ispred kojeg će, po okončanju projekta, biti organizovana izložba svih rebrendiranih proizvoda bh. proizvođača

Coly tjestenine se bave proizvodnjom tjestenina od najkvalitetnijeg zrna pšenice, uz upotrebu najsavremenije italijanske visokokvalitetne tehnologije. Desetogodišnja tradicija proizvodnje tjestenina rezultat je sve veće potražnje kako u BiH, tako i van granica naše zemlje. Tome doprinosi i raznovrstan asortiman proizvoda u kojem su zastupljene sve vrste tjestenina, prilagođene zahtjevima i želji potrošača.

Novi redizajn Coly ambalaže ogleda se u spoju tradicije i modernih trendova, koji je upotpunio tradicionalnu recepturu i kvalitet od ranije dobro poznat potrošačima.

"Svi mi imamo svoju ličnu percepciju o kvalitetu određenih proizvoda. Procjenjeni kvalitet proizvoda najčešće zavisi od ličnog ukusa potrošača, a vrlo često ta odluka prilikom kupovine je bazirana na estetskoj privlačnosti nekog proizvoda. Firma Coly se primarno bavi proizvodnjom tjestenine tako da i redizajn logotipa i ambalaže naglašava te elemente. Redizajn za tjestenine Coly je započeo sa kreiranjem logotipa. Budući da je klijent htio zadržati postojeću tipografiju i prepoznatljive boje (crvenu i žutu), dizajn je baziran na tim zahtjevima", rekla je Selma Operhal, kreativna direktorica agencije Mark IN.

Više o samom projektu možete saznati na www.rebranding.ba.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: