Agencija NHTSA je zatražila od Chryslera da dobrovoljno povuče model Jeep Grand Cherokee, koji se proizvodio od 1993. do 2004. godine, kao i model Jeep Liberty, koji se proizvodio između 2002. i 2007. godine. No, Chrysler je saopćio da su automobili sigurni i da nema namjeru povući ih. Agencija NHTSA može narediti povlačenje automobila, ali je za to potreban sudski nalog.
Odbijanje sličnih zahtjeva je veoma rijetka pojava u industriji automobila. Chrysler ima rok do 18. juna da odgovori na zahtjev. Istraga o spornim modelima je počela 2010. godine. Agencija tvrdi da u slučaju sudara sa zadnje strane gorivo iz rezervoara počinje curiti te da postoji opasnost od požara. NHTSA je saopćila da je rezervoar postavljen iza osovine, kao i da je njegova visina iznad ceste dizajnerska greška.
Kompanija Chrysler je pomjerila rezervoar modela Grand Cherokee ispred stražnje osovine 2005. godine, a isto je učinjeno i kod modela Liberty 2007. godine. Međutim, povlačenje spornih modela i premještanje njihovih rezervoara bi bio dugotrajan i skup proces.
Godine 2011. je kompanija Toyota povukla 1,7 miliona automobila zbog opasnosti od curenja goriva, a analitičari su procijenili da je to kompaniju koštalo 240 miliona dolara.
Agencija NHTSA je saopćila da ima dokaze u vidu 32 sudara sa zadnje strane koja su dovela do curenja goriva iz rezervoara, a potom i požara na modelu Grand Cherokee. U tim saobraćajnim nesrećama su poginule 44 osobe. Najmanje pet sudara u kojima su sa zadnje strane oštećeni modeli Liberty, doveli su također do požara zbog curenja goriva iz rezervoara, a u tim nesrećama je poginulo sedmero ljudi.
NHTSA tvrdi da stariji modeli Grand Cherokeeja i Libertyja imaju dvostruko veći broj saobraćajnih nesreća sa smrtnim posljedicama u odnosu na slična vozila ostalih proizvođača.