Ako ovih dana niste mogli prijaviti smetnje Centru za podršku korisnicima BH Telecoma, to je bilo zbog kraćih tehničkih problema.
Radnici u tom centru u određenim intervalima nisu mogli primati pozive ljudi koji su ih zvali zbog smetnji u mobilnoj i fiksnoj mreži, potvrdio nam je Džemal Skopljak iz BH Telecoma.
On je pojasnio da rade na proširenju sistema kontakta s korisnicima tako da je došlo do kratkih zastoja, odnosno poteškoća u radu.
To nije bilo nešto što su očekivali, inače bi, kako je rekao, u sredstvima informisanja najavili te zastoje.
Njihovi kratki kodovi 1272 i 1444 za prijavu smetnji sad su u funkciji.
Možda vas zanima
Posljednje počivalište
Jedna od najvećih historijskih misterija riješena: Naučnici pročitali spis star 2.000 godina
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci