biznis
0

Bosnalijek i Abdi Ibrahim potpisali strateški poslovni sporazum

FENA
Direktori vodećih farmaceutskih kompanija u Bosni i Hercegovini i Turskoj, Nedžad Polić uime Bosnalijeka d.d. i Candan Karabagli uime Abdi Ibrahima, potpisali su danas u Sarajevu prva četiri licencna ugovora za saradnju o proširenju proizvodnog portfolija i zajedničkog nastupa na jakim izvoznim tržištima.

Strateški poslovni ugovori podrazumijevaju prodaju proizvoda Abdi Ibrahima pod Bosnalijekovim brendom na tržištima Bosne i Hercegovine i u inostranstvu. Ta četiri nova proizvoda uspješno se koriste u liječenju hipertenzije, demencije i holesterola.

"Bosnalijek prvi put u svojoj historiji potpisuje licencne ugovore koji podrazumijevaju obogaćenje naše proizvodne strukture orijentirano ka izvoznim tržištima", istakao je Polić.

Po njegovim riječima, saradnja s kompanijom Abdi Ibrahim, koja iza sebe ima sto godina iskustva, za Bosnalijek predstavlja potvrdu kvaliteta i poslovne orijentacije koja je vođena vizijom izrastanja u globalno respektabilnu farmaceutsku kompaniju.

"Bosnalijek je i dosad sarađivao s vrhunskim svjetskim kompanijama, ali je ovo prvi put da saradnju ostvaruje na svojim izvoznim tržištima", dodao je Polić.

Za Abdi Ibrahim potpisivanje strateškog ugovora s Bosnalijekom, kako je kazala Karabagli, predstavlja prekretnicu u poslovanju i njihovom izlasku na tržište zemalja Balkana i ujedno prvi korak u budućoj saradnji.

"Nadam se da će ovaj ugovor, za koji vjerujemo da predstavlja veoma važnu prekretnicu za obje kompanije, također, biti koristan za razvoj poslovnih odnosa dviju zemalja", dodala je Karabagli.

Realizacija spomenutih ugovora tek je prvi korak u započetoj saradnji dviju kompanija.

Sljedeći korak je uspostavljanje strateškog partnerstva na dva izuzetno jaka farmaceutska tržišta Ukrajine i Rusije. Zajednički nastup, u ovom vidu saradnje, predstavlja ujedinjenje snaga u proizvodnom portofilju i marketingu i distribuciji proizvoda.

Bosnalijek će obogatiti svoju ponudu proizvodima Abdi Ibrahima, dok će Abdi Ibrahim koristiti uspješno uspostavljenu poziciju Bosnalijeka na tim tržištima. Prodajni potencijal ovih proizvoda se procjenjuje na 14 miliona KM godišnje.

Abdi Ibrahim je od 2003. godine vodeći na tržištu Turske i prva kompanija po vrijednosti poslovanja i broju proizvoda. Njihova poslovna zgrada je u obliku broja jedan i, kako je kazala Karabagli, moraju naporno raditi da bi zadržali lidersku poziciju. S tim ciljem su 2010. usvojili strategiju koju su nazvali „Vizija za 2021. godinu“.